رونمائی از “طرح تفصیلیِ پروسۀ مبارزه با ویروس کرونا در ولایت فراه”

رونمائی از “طرح تفصیلیِ پروسۀ مبارزه با ویروس کرونا در ولایت فراه”
———————————————————————–
11 حمل 1399 هجری- شمسی
“گروۀ کاری مشترک نهادهای مدنی فراه در راستای مبارزه با ویروس کرونا” در این ولایت، در اولین اقدام خویش امروز “طرح تفصیلیِ پروسۀ مبارزه با ویروس کرونا در فراه” را به رهبری مقام ولایت فراه تقدیم نمود.
این طرح که شامل یک مقدمه و پنج اولویت کاری می¬باشد، جزئیات مفصلی بر چگونگی تداوم پروسۀ آگاهی¬دهی عامه، لزوم تداوم قرنطین قطعیِ مرکز فراه و تبعات پس از آن، روند حفظ الحصه اجتماعی- انفرادی، راه اندازی پروژۀ غذائی برای خانواده¬های بی بضاعت و پروسۀ دادخواهی و تضمین کیفیت را شامل می¬شود.
به گفتۀ مسئولین «گروه کاری»، این طرح در جهت انسجام فعالیت¬های متفرقه دولت، نهادهای مدنی، موسسات و خیرین انفرادی و به هدف ایجاد یک مبارزۀ هدفمند، قوی و فراگیر بر علیه ویروس کرونا، نوشته شده و قرار است عنقریب با تمام نهادهای مدنی فراه، موسسات، رسانه¬ها و عامه مردم به اشتراک گذاشته شود.
قابل یادآوری است که به پیوست ایجاد اتحاد ملی مبارزه با کرونا، اداره ولایتی جمعیت اصلاح فراه، دفتر ولایتی نجم فراه و اداره ولایتی موسسۀ خیریه احساس؛ گروه کاری مشترک نهادهای مدنی فراه در راستای مبارزه با ویروس کرونا را در این ولایت ایجاد نمودند.
اهداف گروه
1- ارائه طرح مفصلی بر پروسۀ مبارزه با ویروس کرونا در فراه و دعوت از نهادهای مدنی، دولت و خیرین برای عملی نمودن این طرح؛
2- ایجاد انسجام میان فعالیت¬های متفرقه نهادهای مدنی و تشویق شان جهت همگام شدن با این گروه؛
3- یاری رساندن کمیته ولایتی مبارزه با ویروس کرونا در فراه از طریق اعزام نیروی بشری، ارائه طرح و تقویت کمپاین ها؛
4- سهم¬گیری فعال در پروسه آگاهی دهی، دادخواهی، قرنطین شهر، پروسه حفظ الصحه اجتماعی و تهیه و توزیع بسته های غذائی برای خانواده های فقیر
5- ایجاد هماهنگی لازم میان فعالیت های دولت، نهادهای مدنی، خیرین انفرادی، علما و موسسات خیریه و تشخیص متضررین واقعی و جلوگیری از تداخل و تکرار فعالیت های انجام شده و پلان شده؛
6- سایر فعالیت های که به صورت آنی بوجود خواهند آمد.

برای دریافت فایل پی دی اف طرح تفصیلی آن بالای دانلود کلیک نمائید.

#تیم_رسانه_ی_نجم_فراه
#اتحاد_ملی_مبارزه_علیه_کرونا

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *