دیدار تعارفی هیئت رهبری نهاد جوانان مسلمان با محترم شیخ شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و صنائع کشور

دیدار تعارفی هیئت رهبری نهاد جوانان مسلمان- #نجم با محترم شیخ شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و صنائع کشور
صبح روز سه‌شنبه وفد هیئت رهبری نجم به ریاست محترم انجنیرعبدالواحد همّت رئیس عمومی نجم در مقر این وزارت صورت گرفت.
در نخست استاد همّت به معرفی هیئت همراه پرداخته و به شِمّه ای از خدمات و دست‌آوردهای نجم در یک دهه گذشته به ویژه در عرصه‌هایی چون ( تربیه نسل جوان، انکشاف مهارتها، بیداری اسلامی،مبارزه با تهاجم فرهنگی‌غرب، ظرفیت سازی و… ) در سطح افغانستان روشنی انداختند.
ایشان همچنان از تضییق ظروف و وضعیت ناهنجار استعدادهای جوان کشور ابراز نگرانی نموده و به پارۀ ازین چالش‌ها پرداختند.
پراداز بعدی سخنان استاد همّت پیرامون مسابقۀ ملی سیرت النبی صلی الله علیه وسلم بود و متذکر شدند که هدف اساسی این مسابقه معرفی زندگانی مطهر پیامبر اسلام، رشد فرهنگ مطالعه و تشویق نسل جوان بسوی فراگیری علم و دانش است .
متعاقباً محترم شیخ شهاب الدین دلاور هیئت رهبری نجم را خوش آمدید گفته و تلاش‌های نجم را در میادین مختلف ستودند.
جناب شیخ صاحب نقش جوانان را در راستای حراست از ارزش‌های اسلامی ارزنده پنداشته و بر تداوم مبارزه با منکرات و مفاسد تاکید داشتند. ایشان همچنان از ظهور فرق افراطی و تفریطی در صفوف جوانان در کشور به بهانه های مختلف اظهار نگرانی نموده و متذکر شدند که رسالت جوانان دعوتگر اینست که بدور از اختلافات فقهی و بازتاب فروعات مذهبی به منهج صحیح نبوی انتهاج بورزند.
مولانا صاحب دلاور در خصوص اهمیت تخصص گرایی یادآور شدند که دروازۀ ا.ا.ا به روی کادرهای متخصص و متعهد باز است و بیست سال گذشته جهاد در مقابل اشغال و ایادی آن بود و اینک مرحلۀ خطیر جهاد که همانا اقامه دولت اسلامی است فرارسیده و بایسته است که تمام ملت بخصوص جوانان در راستای تحکیم نظام اسلامی، ختم خون‌ریزی و ایجاد ثبات در کشور آستین همت برزنند و تخصص خودرا در مسیر خدمت به وطن بکار گیرند.
آقای دلاور از فعالیت‌های نجم در راستای تنویر اذهان جوانان و همچنان تدویر مسابقه ملی ستاره سیرت استقبال نموده و خواهان گام‌های مثبت دیگر نجم در سطح کشور شدند، تا بدیلی باشد در برابر توطئه های دین ستیزانه ی فریفته گان فرهنگ غرب.
در پایان این دیدار محترم استاد همت کتابی را از زندگی‌نامه ی دعوتگر نستوه کشور “مرحوم دکتر صفت الله قانت” به جناب شیخ صاحب دلاور هدیه نمودند و دست مهر فشرده بدرود گفتند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *