ای نجم! وجودت مژده ی پیروزی می دهد

ای نجم!

وجودت مژده ی پیروزی می دهد.

من به تو افتخار مینمایم؛ چرا که صدها جوان خُفته و خوابیده را با شعارها و نعره هایت بیدار نموده ای. آری من به تو افتخار مینمایم، ای نهاد تمدن و تدین که وجودت جوانان را به درخشش می کشاند. ای آنِ که هزاران استعداد نهفته در وجود جوانان را به شگوفائی در آورده ای و نسل متخصص و متعهد را تقدیم این کشور دردمند نموده ای!

ای کهکشان پر ستاره! امید و پرتو شب های تار این سرزمین تویی! جوانان این وطن راه سعادت را در منهج مقدس تو جستجو میکنند، ای آنکه هدف واقعی هزاران جوان افغان را مشخص نموده ای تا همه برای یک هدف که همانا نصرت دین خداست تکاپو کنند.

نجم! ای محبوب من!

ای آنکه تنها مرهم درمان دردها و رنج های این ملت مظلوم و بی پناهی! روزی فرا می رسید که جهان خفتۀ اسلام را به آبادانی در آوری و لبخند را بر لبان خشکیده این امتِ سرگردان برگردانی!

آری! آن تویی که نسل های امت را با تربیت ایمانی، قوتی میبخشی که هیچ طاغوتی توان ایستادن در مقابل آنرا ندارد. روزی فراه می رسد که ریشه درخت جهل، طغیان، ظلم و دهشت را از ریشه درآری و به جایش درخت علم، عدالت، مهر و لطوفت را بنشانی!

وجودت مرا به امیدواری مژده می دهد. آری تو آنِ هستی که در پرتو ارزشهای ملی و اسلامی برای التیام رنج ها و نابسامانی های این ملت تکاپو میکنی!

وجودت به من امیدواری و مژده ی پیروژی میدهد. با چشم هایم خواهم دید آن روزی را که خداوند ترا یاری دهد تا پرچمت بر قله های موفقیت به اهتزاز درآید.

 ای نهاد جوانان مسلمان! با ایمان راسخ، با دستهای نحیف ولی با توفیق خداوند توانا و مهربان، تا اخرین نفس پرچمت را در آسمان عزت و افتخار به اهتزاز در خواهم آورد. تا با اهتزاز پرچمت دامنۀ ظلم و وهشت از ملت داغ دیده ام برچیده شود و منهج پیامبر محبوب مان سینه ها و عقل های جوانان وطنم را لمس نماید.

هشتمین سالگردت مبارک باد!

نویسنده: محمد رضا «ذهین»

عضو نجم فراه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *