نجم؛ قوت قلب افغانها!

نوشته: ضیاء لامع رکنِ نجم- هند

به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس نجم

در تاریخ پنجاه سال اخیر کشور دو تجربه موفق و قابل افتخار از کارِ جوانان ثبت است. اولی “نهضت جوانان مسلمان” است. که در رهبری جهاد مقدس افغانستان و شکست قشون اشغالی جماهیر شوروی و پایان خطر استبداد جهانی کمونیزم نقش آن بارز و شناخته شده است.

تجربه دوم از یک جریان افغانی و شبابی موفق که میراث بر آرمان ها و ارزش های جهاد و نهضت جوانان مسلمان است به “نجم” باز می گردد.

به لطف و احسان پروردگار نجم با عمر کم خود، خود را به جامعه افغانی شناختانده است. حالا که ما در آستانه ی ششمین سالروز تأسیس نهاد جوانان مسلمان قرار داریم، مردم افغانستان از نجم تصویری یک نهاد دینی و تمدنی قابل اعتماد و افتخار را در ذهن دارند. و به نور چشم و قوت قلب افغان ها مبدل شده است.

نجم با همکاری های مردم دین دوست و دین پرور ما تا حالا هزاران برنامه مفید در سراسر کشور برگذار نموده است که ده ها هزار جوان و طفل کشور از آن مستفید گردیده است. ما از مردم شریف خود تشکر و امتنان می کنیم و از آنها می خواهیم که نجم را بیشتر از پیش حمایت های همه جانبه مادی، معنوی و مردمی نمایند.

فرزاندان تان را به صف دعوتی و مبارک نجم بفرستید و اعضاء و خدمتگزاران نجم را با همکاری های مادی تان تشویق نمائید و با دعاء ها و خوش روی ها و شیرین کلامی های تان آنها را انرژی و قوت بیشتر ببخشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *