اصالت افغانی من!

مردم افغانستان در گذشته این را ثابت نمودند که بنده‌ی ظلم و استبداد بوده نمی توانند.

وقتی جهان غرب به شمول امپراطوری انگلیس و اتحادیه اروپا و آمریکا در قرن بیستم به خود می لرزیدند و جرأت مقابله با قشون خونخوار سرخ را نداشتند و ترس بلعیدن شان توسط کمونیست های مستبد آنها را تیره و عبوس نموده بود، ملت افغان تمثیل متمایز بودن خود در شجاعت، قربانی، دینداری، انسان دوستی و وطن دوستی را به رخ جهانیان کشیدند.

ما همان ملت هستیم و افتخار ما همین است.

بار دیگر به حکام مستبد جهان به اثبات خواهیم رساند، که ما بنده‌ی آزادگی و مرادنگی هستیم و تمام تلاش های شما را به خاک همخوان خواهیم نمود.

اگر برای ما بردگان صادراتی خدا نا ترسِ را منحیث زعامدار تحمیل می کنید و از طریق رسانه‌ها، ضداخلاقیات و زهر را به اذهان ملت و جوانان ما تزریق می نمائید تا باشد که همه را برده ی نفس و دنیای ناچیز بگردانید و بعد به قیمت خون و بی غیرتی از ملت افغان بهره جوید، این خواسته ی تان پوچ است و نا همخوان با گذشته ی ملت افغان و پایانش نزدیک.

 ما وقتی تک شاخ جهان را شکستیم یک شعار داشتیم “الله اکبر الله اکبر الله اکبر” و امروز وقتی به یک ترفند نامردانه و بزدلانه چند نفر را اجیر گرفتید و به خاک ما هم حمله نمودید، شعار ما همان است “الله اکبر الله اکبر الله اکبر” !

این که شما اینقدر سفیه برآمدید که راز این شعار را نسبت به کمونیست های قرن بیست غیر از خود می دانید، سرمایه و جایگاه و تلاش های خود را به خاک همسان می کنید.

ده سال آینده‌ای افغانستان را طوری می بینم که ان شاءالله رهبری توده های افغان بدست جوانان مخلص و متعهد خود شان خواهد بود. و افغان ها در تصمیم گیری های مهم کشور شان، خود سهیم خواهند بود. و از این نمونه ها در زون ها و نقاط متفاوت کشور خواهیم داشت، ان شاءالله.

ضیاء لامع، کابل 20 حمل

1 دیدگاه برای «اصالت افغانی من!»

  • آوریل 11, 2017 در t 1:40 ب.ظ
    Permalink

    حقا که خداوند بر افغان ها لطف داشته است و ان شاءالله که این لطف ادامه پیدا می کند.

    پاسخ دادن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *