چهاردهمین مجلس شورای مرکزی نجم برگزار گردید.

گزارش: تیم رسانه یی نجم
چهاردهمین مجلس شورای مرکزی نهاد جوانان مسلمان – نجم، بروزهای ۲۷- ۲۸ میزان ۱۴۰۰ هجری خورشیدی برای دو روز در شهر کابل برگزار گردید.
چهاردهمین مجلس شورای مرکزی نجم، مجلس فوق العاده با صلاحیت های مجمع عمومی بوده و در آن علاوه بر کارکردهای عادی مجلس شورا، دادن رای اعتماد به اعضای جدید هیئت رهبری و محاسبه هیئت رهبری نیز شامل بود.

این مجلس که برای دو روز در شهر کابل ادامه یافت، در آن اعضای مجلس شورای مرکزی نجم از سراسر کشور غرض استماع گزارش و ارزیابی فعالیت های شش ماه گذشته، تصویب و مناقشه تعدیلات لایحه نجم، بحث و مناقشه روی ایجاد روزنه های جدید برای فعالیت نجم و فرا گرفتن مهارت های جدید رهبری و قیادت در این مجلس اشتراک نموده بودند.
از آنجا شورائیت در نجم یکی از ارزش های مهم آن می‌باشد و تمامی فیصله ها و همه فعالیت های نجم بر اساس شورا و مشورت به پیش میرود، از بدو تاسیس این نهاد تا الحال مجالس شورای مرکزی آن به گونه منظم و پلان شده دایر می‌شود.
چهاردهمین مجلس شورای مرکزی نجم، با آرزوی پایان یافتن مشکلات و مصائب اقتصادی در کشور و دعا بر روح همه شهدا و ایثارگران کشور شب ۲۹ میزان ۱۴۰۰ به پایان رسید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *