دیدار هیئت رهبری نجم با محترم ذبیح الله مجاهد معیین وزارت اطلاعات و فرهنگ ا.ا.ا

 

این دیدار به ریاست محترم انجنیر عبدالواحد همّت رئیس نهاد جوانان مسلمان-نجم ظهر امروز پنجشنبه ۱۵ میزان ۱۴۰۰ ه.ش با محترم ذبیح الله مجاهد معیین وزارت اطلاعات و فرهنگ ا.ا.ا در مقر این وزارت منعقد گردید.
در نخست استاد عبدالواحد همت به معرفی إجمالی نجم پرداخته و دست‌آوردهای ده‌سالهٔ نجم در ۳۱ ولایت افغانستان را در میادین مختلف همچون (تربیت، مبارزهٔ فرهنگی با استعمار، تعلیم و تحصیل، بیداری اسلامی و دفاع از ارزشهای ملی) تشریح نمودند. سپس به مشکلات جوانان کشور در ابعاد گوناگون اشاره داشته و تصریح کردند که در نظام جدید بایستی از استعدادهای پویا ومتخصص نسل جوان کارگرفته شود تا شاهد رشد سریع کشور باشیم.
استاد همت هم‌چنان متذکّر شدند که در تحولات اخیر کادرهای علمی کشور بخصوص جوانان آسیب زیاد دیدند و می‌طلبد که مسئولین و سازمان‌های شبابی با ارادهٔ محکم‌تری درین عرصه آستین همت برزنند.

متعاقباً محترم ذبیح الله مجاهد به وفد هیئت رهبری نجم خوش‌آمدید گفته و از فعالیت های گستردهٔ نجم در طی یک‌دهه گذشته در کشور تمجید نمودند و این تلاش‌ها را گامی ارزنده در راستای حفظ ارزشهای اسلامی و ملی قلم‌داد کردند.
جناب مجاهد یادآور شدند که فعالیت‌های مخلصانهٔ منسوبین نجم در سطح کشور را از دیر بدینسو نظاره‌گر هستند و از همکاری همه جانبه با نجم وعده سپردند .
در فرجام این دیدار دوستانه دوطرف به همکاری های دوام‌دار در راستای بهبود وضعیت جوانان کشور دست‌ بهم داده و بدرود گفتند.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *