نشست لبیک یا اقصی در کابل برگزار گردید.

سومین بخش روز سوم اجتماع ارکان نجم، در مورد مسجد الاقصی و جايگاه آن در اعتقاد مسلمانان برگزار گردید، این بخش با اشتراک استاد امین الله متعصم استاد پوهنتون و عضو شورای مرکزی جمعیت اصلاح افغانستان و استاد حمزه مؤمن حکیمی رئیس نهاد جوانان مسلمان افغانستان (نجم) آغاز گردید.

استاد حمزه مؤمن حکیمی خطاب به جوانان حاضر در نشست اقصى

ما همانگونه که دغدغۀ و اندیشۀ صلح و آرامش در کشور خویش را داریم، همینگونه به فکر حال و وضعیت امت اسلامی نیزهستیم، قدس قضیه اسلامی و عقیدتی و نخستین قبلۀ ما مسلمانان است، دادخواهی برای آن را وظیفۀ وجدانی و ایمانی خویش میدانیم.

پس از اين، داد خواهی از قدس جزء دایمی برنامه های ما خواهد بود، شما جوانان خود را جدا از امت اسلامی ندانید، زیرا مسلمان برای مسلمان برادر است و باید همدیگر را در سختی ها و مشکلات یاری و کمک برسانند

استاد امین الله معتصم خطاب به جوانان حاضر در نشست اقصی: آنانی که میگویند ما را به مسجد الاقصی چی؟ آنها کسانی اند که میخواهند ما را از امت اسلامی جدا بسازند که این جدا شدن از امت با عقیدۀ و فکر ما در تضاد است، ما به این عقیده هستیم که هرجایی که مسلمانی زندگی کند برادر ماست و جزئی از خانوداۀ وسیع امت اسلامی است، مارا عقیده و ایمان پیوند میدهد نه زبان و رنگ و نژاد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *