سپاه نجم؛ اعتماد امروز، افتخار فردا!

نویسنده: عبدالجمیل ذهین

به مناسبت ششمین سالروز تأسیس نجم 

همواره با افتخار و جسارت گفته ام؛ “نجم خانوادۀ ایمانی ام است!”  خانواده ای که گرمی الطاف الهی را میتوان در تک تک لحظات ات در این قافلۀ مقدس احساس کرد. خانواده­ای به وَسعَت کوه های مغرور بدخشان تا به دشت های کَوِیر فراه زمین، خانواده ای که تبعیض نمی شناسد و عزت نمی فروشد، تیزی خنجر را چون همزه شهید برجان میخرد و چون مصعب مکی در اوج جوانی، تجملات فانی را ترک میکند تا خنده ای بر رخ هموطن مظلوم اش جاری کند و دردی از دردهایش را مرهم گذارد.

ایثارگری و حماسۀ سپاه نجم، مرا به یاد ابرمردان جهان اسلام می اندازد، مردان بزرگی چون صلاح الدین ایوبی، محمد فاتح؛ منهج فکری ثابت شان، شخصیتِ مردانی بزرگی چون سید جمال الدین افغان و امام حسن البنا را دوباره حیات میبخشد و قلب های زلال شان، رسم معرفت و همدلی را تجدید مینماید آنچانی که در پسین ایام، امام محمد غزالی و سایر صوفیان الهی این مسیر را آبیاری کردند.

در وادی سرگردان این کشور، نجم یگانه دریچه ایست که نور امید از آن می تابد و چشمان خسته و نگاه های آشفته هموطنان مان با صد امید به آن دوخته و با اعتماد بر بازوهای توانای این جوانان، منتظر تحقق آرزوهای زیبای شان استند. منتظر ملت و کشور واحد، مستقل و آباد!

نجم آنچنانی که امروز توانسته است اعتماد ملت اش را کسب کند، یقیناً این سپاه- با اتکاء بر ایمان تزلزل ناپذیر، منهج فکری معتدل، رهبری سالم و مخلص-  در آیندۀ نزدیک، دردهای ملت را تسکین و زخم هایش را مرهم خواهد گذاشت و بیرق زیبای کشور را مفتخرانه به اهتزاز در خواهد آورد و اینگونه افتخار این ملت خواهد بود.

 همانا که سپاه نجم؛ اعتماد امروز است و افتخار فردا!

عبدالجمیل ذهین رکن نجم – دانش آموخته حقوق، مؤسس و مدیر مسؤل نشریۀ علمی- تحقیقاتی “دیرینه”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *