انتخابات ولایتی نجم بغلان دایرشد!

برنامه تجدید نظم ولایتی، روز شنبه 2 ماه ثور سال 1396 هـ ش ، با حضور داشت استاد شفیق الله الهامی و حکمت الله حمیدی اعضای هئیت رهبری نجم ، مسؤل و اعضای جمعیت اصلاح بغلان، عضوی شورای ولایتی، ریس پوهنتون حکیم سنایی، ریس دانشکده شرعیات دانشگاه بغلان ، محصلین ، جوانان ، ارکان، اعضاء و همکاران نجم … در تالار پوهنتون حکیم سنایی برگذار گردید.

برنامه با گرداننده گی استاد عبادالله محقق رکن نجم و مسؤل اسبق تربیت و با تلاوت دلنشین قرآن عظیم شأن توسط قاری محمد آصف عضو نجم آغاز گردید، در آغاز محمد هارون مبشر مسئول ولایتی نجم در سال 1395 هش ضمن خوش آمدید گویی به حاضرین در محفل و مهمانان از اشتراک همیشه گی شان اظهار قدرانی نموده و گزارش فعالیت های سال 95 را برای حاضرین تقدیم کرد، سپس انجنیر حکمت الله حمیدی عضو هیئت رهبری نهاد جوانان مسلمان پیرامون اهداف و دست آوردهای نجم صحبت نموده و از همه جوانان خواست که برای رسیدن به اهداف نجم از هیچ تلاشی دریغ نورزند، به تعقیب آن داکتر خیرالدین فایض رئیس پوهنتون حکیم سنایی نیز از تلاش ها و زحمات نجم در بغلان قدر دانی نموده و برای پیشرفت فعالیت های نجم در ولایت بغلان وعده هر نوع همکاری را نمود. بعد ازآن فیروز الدین ایماق وکیل شورای ولایتی بغلان نجم را مورد تقدیر قرار داده و از سوی شورای ولایتی اعلان همکاری نمود. در جریان برنامه بسم الله ذکی عضو فعال نجم شعری در رابطه به “چگونه به نجم پیوستم ” را سرود. و سپس استاد نجیب الله حفیظی مسؤل جمعیت اصلاح بغلان در مورد رسالت جوانان صحبت نموده و در خاتمه سخنانش از تلاش های نجم اظهار سپاس و امتنان نمود ، در ادامه کمیته چهار نفری انتخابات متشکل از ( استاد شفیق الله الهامی ، انجنیر حکمت الله حمیدی ، استاد شجاع الدین رحمانی و فیروز الدین ایماق عضو شورای ولایتی ) تشکیل و  توسط استاد شفیق الله الهامی روند و نحوه بر گذاری انتخابات معرفی گردید.

سپس نجوم واجد شرایط رای دهی به پای صندوق رای دهی رفته و از میان چهار نامزد  هریک ( محمدقسیم نعیمی ، یاسر آدمی ، ناصر احمد واحدی و ظهور احدی ) بودند، به فرد مورد نظر شان رای دادند. بعد از ختم انتخابات نتیجه آن توسط استاد شفیق الله الهامی اعلان گردید، بالآخره محمد قسیم نعیمی با اکثریت آراء برای سال 1396 منحیث مسؤل نجم در اداره ولایتی بغلان انتخاب گردید. متعاقبا محمد قسیم نعیمی مسئول جدید این مسؤلیت را یک امتیاز نه بلکه یک وجیبه دینی و فرصتی برای کسب رضایت الله متعال دانسته ، تعهد سپرد که در راستای خدمت به دین و ملت به اندازه توان بشری سعی و تلاش نماید و از تمام نجوم وسایر بزرگان خواست تا وی را در پیشبرد درست این مسئولیت همکاری نماید. و سر انجام برنامه با دعاییه استاد شجاع الدین “رحمانی” به پایان رسید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *