اجتماع ارکان یا مجمع عمومی نجم

 اجتماع ار کان نجم که در ولایت همیشه بهار ننگرهار تدویر یافته بود در آن ارکان نجم از بیش از سی ولایت کشور در حدود 350 نفر اشتراک داشتند.

 وحدت و همدلی،اعتماد و احساس امنیت،امید به آینده روشن کشور و معنویت از مهترین پیام های بود که میشد از آن گرفت. جوانان آگاه و متعهد به ارزشهای اسلامی و ملی،مستعد وهدفمند که هر کدام صاحب تخصص در بخش های مختلف بودند تقریبا از تمام بخش ها دانشجویان،کارشناسان حتی کارشناسان ارشد حضور داشتند، که انسان را به آینده درخشان افغانستان عزیز مژده میدهد.

 وحدت و همدلی: جوانان که اکثرا بدون شناخت قبلی با زبانها و نژادهای مختلف از ولایات مختلف کشور چنان با هم مهر و محبت میورزیدند و یکدیگر را در آغوش میگرفتند گویا برادرانی اند که سالها باهم زندگی کرده اند.

 شور وحماسه و شعارهای آتشین از یک طرف و ورزش،تفریح و شوخی ها (بازی ها) از جانب دیگر، قوت و انرژی جوانی را به نمایش میگذاشت.

 فضای اعتماد و احساس امنیت بقدری حاکم بود که کسی به فکر این نبود که مبایل و کمپیوتر خود را کجا گذاشته و یا لباس و پیسه و.. کجا گذاشته و اینها گم خواهد شد.

معنویت بزرگترین و مهمترین ویژه گی این اجتماع بود که در نمازهای با جماعت و اذکار و دعا ها تجسم یافته بود و دیدن هر صحنه و لحظه اش انسان را به یاد خدا مینداخت. شاید تنها جمعی بود که در آن احساس کهتری میکردم!

سال 96

سال تعلیم وخدمت

مبارک همه مان باد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *