با حذف حجاب مانع تعلیم دختران افغان نشوید!

محکمه عالی اتحادیه اروپا منع حجاب در محیط کار را قانونی اعلان کرد. بعد ازین هر صاحب کاری میتواند کارگر خود را که زن مسلمان باشد، بخاطر حجابش از کار اخراج کند‌.

اروپا نصرانی است و به اعتقادات خود وفادار، و برای ممانعت از نشر معالم اسلامی در اروپا به هیچ شعار و اصلی مثل دیموکراسی و آزادی فردی و… هم پابند نیست و به ادنی ترین سطح آزادی فردی که آزادی پوشانیدن سر و گردن خود است هم احترام نمیگذارند و اینطور است که ساحه را به شکل سیستماتیک بر مسلمانان روز بروز تنگتر میکنند.

ولی افسوس بحال مسلمانان خود ما که حتی در کشور اسلامی خود نمیتوانند یک وجیبه و شعیره دینی را تحمل کنند و مذبوحانه تلاش میکنند تا با تقلید از غرب مسیحی فرهنگ خود را تغیر دهند‌.

بهترین مثال این غرب زدگی غوغای سیکولر مآبان بر لباس یونیفورم جدیدی میباشد که برای متعلمین اناث از طرف وزارت محترم معارف معرفی گردید. سر و صدای اعتراض بعضی از اروپا مشربان افغانستان با تصمیم ارگ مبنی بر مراجعه طرح یونیفورم از طرف وزارت معارف یکجا شده و تلاش دارند تا لباسی را که بر وفق عنعنات ملی و اصول اسلامی طرح گردیده است و متعلمین اناث را با حجاب کامل و در لباس حیا و احتشام روانه مکتب میکند، تبدیل نموده و بدیل آن لباسی را معرفی نمایند که نه در عنعنات ملی ما جا دارد نه در اصول اسلامی‌.

این جنابان باید بدانند که ملت افغانستان فرهنگ عریق و آمیخته با اصول و اعتقادات اسلامی داشته و افغانان اجازه نخواهند داد تا چند خود فروخته و فرهنگ باخته در صدد دور کردن حجاب دختران ملت برآیند.

اگر ارگ در این موضوع زیر فشار سیکولر ها قرار گرفته و برای تغیر این لباس اقدام کرد، اینرا باید بداند که لباس نا درستی که مطابق اصول اسلامی و فرهنگی افغانها نباشد، سبب خواهد شد تا تعداد زیادی از دختران ملت زندگی تعلیم بازمانده و سطح بیسواد در طبقه اناث بلند برود. درین صورت مسئول مستقیم این فاجعه شخص رئیس جمهور و وزیر معارف خواهد بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *