نجم نهاد با برنامه!

بنام آن که جان را نور دین داد!

در نخست پنج ساله شدن نهاد جوانان مسلمان-نجم را به هیئت رهبری نجم و تمام منسوبین این نهاد میهن دوست مبارک باد می‌گویم.

جوانان مهم ترین و قوی‌ترین قشر جامعه بوده که می توانند انقلاب های گوناگون و بزرگ را در یک جامعه به وجود آورند، تغییر جوانان یک جامعه می تواند سبب تغییرهمان جامعه شود، پس باید بالای این قشر سرمایه گزاری شود و در بخش تربیت آن ها گام های مهم برداشته شود.

نهاد جوانان مسلمان-نجم بحیث یک نهاد با برنامه، این مسؤلیت ایمانی و ملی خود را درک کرده و برای تربیه جوانان در روشنی فهم درست اسلام  کار می‌کند و برنامه های مفید تربیوی برای جوانان کشور تقدیم می کند تا بتوانند جوانان کشور را طوری تربیت کنند که سبب تغییر مثبت اجتماعی و انکشاف ملی گردد. با نگاه به دورنما و اهداف بزرگ این نهاد ملی، به خوبی فکر و اراده قوی جوانان رضا کار این نهاد مدنی را در راستای تغییر مثبت و پیشرفت علمی کشور عزیز مان افغانستان درک کرده می توانیم. همیشه طرف دار قلم بوده و به دست جوانان این ملت رنج دیده کتاب و قلم داده، و این را باید درک کنیم که یگانه راه بیرون رفت از این بد بختی ها روی آوردن به تعلیم است.

نجم با برنامه های مفید تربیوی و علمی خود توانسته است یک نهاد افغان شمول شود و جوانان تمام ولایات کشور به خوبی از این نهاد اجتماعی در ولایت های خود استقبال کردند، و اکنون این نهاد در شرق، غرب، شمال و جنوب کشور فعالیت دارد. بزرگ شدن این قافله دعوتی در پنج سال، نشان دهنده‌ی صداقت جوانان وطن دوست و با احساس این نهاد است. من افتخار می کنم که یکی از رهروان این قافله عظیم ملی جوانان مسلمان افغانستان هستم و به تمام مردم میهنم این مژده را می دهم که آن روز دور نیست که یک افغانستان آباد، آزاد و مترقی داشته باشیم. و در اخیر تشکر می کنم از تمام اعضای رضا کار این نهاد که حس وطن دوستی داشته و مظهر خدمت به این کشور هستند و ملت شریف افغانستان ممنون شما عزیزان اند.

عبدالوارث سیرت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *