نجم؛ موج پر ستیز قرن!


به نام خداوند جان و جهان افرین

ازآن جایکه تاریخ اسلام پرتوی است  از ناهنجاریها و چند گونگی ها اختلافات و مصیبت ها مخصوصا بعد از فروپاشیدگی  یگانه مظهر قدرت ٫ رمز سیاسی ویکپارچگی مسلمانان یعنی خلافت با شکوهی اسلامی (خلافت عثمانی) میباشد که در مقطع زمانی خیلی کوتاه به پنجاه و چند کشور مستقل تجزیه شده و در هر گوشه جهان اسلامی بیرق های مختلف به اهتزاز در آمد و همه قدرت و شکوه خلافت اسلامی شکار جیره خوران استعمار گردیده و مرزهای مصنوعی در میان شان ایجاد شد .

باز هم استعمار گران و  این ایالت های مختلف اسلامی را به حال خود نگزاشته حتی در پی مستحکم ساختن مرزهای مصنوعی در میان ایالت های اسلامی و تطبیق پلان ها وبرنامه شیطانی خویش شدند و از هر طریقی ممکن در پی بر افروختن شعله های  اختلاف در میان توده های مسلمانان میباشند٬مسلمانانی که تا دیروز برادر همدیگر بودند در زیر یک فضای صلح صفا صمیمیت و دوستی و بیدون در نطر داشت رنگ و بو زندگی مرفه و مطمئنی  داشتند امروز حیوان گونه به جان هم افتیده و به برادر ستیزی خویش مصروف اند.

وجوامع اسلامی در کل تحت فرهنگ نا میمون و بی مفهوم غرب رفته و پلان های زهر آگینی یهود و نصاری در جامعه امروزی مسلمانان تزریق میشود و یک تعداد اجیران و لاشخوران مزدور مسولیت این همه برنامه های زهرآگینی خنزیرچرایان غرب را به عهده داشته و بالایی مسلمانان مظلوم و بی دفاع سرزمین های اسلامی تطبیق مینمایند این پرورگرام های از تعصب و کشتار شروع تا سرحد دین ستیزی در ایالت های اسلامی را شامل میشود.

بناء در همین مقطع زمان حساس٬ پر از درد آشوب مصیبت و بدبختی  یکتعداد جوانان جید و بیدارنیل به یک هدف مقدس میرسند که نهادی به نام (نجم ) را تاسیس نموده  در پی مبارزه با همه فرهنگ های  زهرآگینی  غربی  و نا بسامانیهای  داخلی شده  و در جستجوی علاج و درمان جامعه  اسلامی و انسانی میشوند و با یک دید وسیع و فراگیری  از اسلام در پی اعاده حیثیت ٫از دست رفته شکوه و قدرت اسلامی  میشوند و با مقطع زمانی خیلی کوتاه میتوانند که خدماتی ارزنده و همه جانبه به جامعه افغانی ما تقدیم نموده و به یگانه چشم امید امت اسلامی تبدیل شوند.

برنامه های نجم فقط به این خلاصه نشده بلکه حتی همین توذه قلیل هر روز به کیفیت و کمیت خود افزوده و شکل فراملی و فرا قومی را به خود اختیار نموده است و منحیث مشت پولادین در برابر شعارهای پلید ناسیونالیستی قرار گرفته همسان و همشانه با یکدیگر جدا مبارزه مینمایند و بخاطر دین ٫ ناموس و وطن شان در مقابل هر متجاوز پنجه نرم نموده عزت ٫شرف و پیشرفت هم وطنان خود را میخواهند این توده نخبه گان و جوانان هیچ وقت با هیچ استعمار گر و استثمارگر سازش ننموده و برای تحقق اهداف خویش که همانا رشد و توسعه همه جانبه جامعه اسلامی ما میباشد متعهد باقی میمانند و بخاطر ایجاد فضای اخوت ٫ برادری و برابری جدا جد  و جهد نموده و برای تحقق این همه تلاش خواهند نمود.

نجم همه مشکلات, مصیبتها, اقعیتهای سیاسی, اجتماعی و اقتصادی  جامعه اسلامی را در چوکات  مطالب زیر تحت غور و تفکر خویش قرار می دهد.

1: دید شامل حقایق جامعه.

2: عقل مفسر و تحلیگرایانه ای که از پوست میگزرد وبه عقل کنکاش میکند.

3: قلب آزرده و پریشان از احوال مسلمانان جهان که در پی ره حل آن است ، نه قلب بی روح و مریض که به مشکلات امت هیچ توجه نکند و یام هم قلب بی تفاوت که تماشگر این همه مصیبتهای تلخ گهگاهی هم آه سرد سر میدهند!

4: بررسی حوادث ا دیدگاهی میانه.

5: ایمان راسخ به برتری این ملت ایمان بدینکه پیروزی از آن ماست .

نا گفته نماند که نجم یگانه زنگ خطر در مقابل پارلمان شیطان است و یگانه سنگری است که یک جوان مسلمان با درک واقعیت جامعه امروزی بخواهد که از انجا مبارزه نماید و پایگاهی لشکر خداوند است که همیشه برای برتری نظام خداوند تلاش ورزیده و در مقابل پلان ها و برنامه های شوم و  شیطانی شرق و غرب ایستادگی نموده وبا  تمام قدرت و توان قضایی مهم امت  را مورد  پیگرد مینمایند. قرار میدهند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *