نجم دست پرمهر و دلسوز برای جوانان!

نجم همچو افتاب منور و درخشان در آسمان میهنم ظاهر شده و ابری گرد آلود از غبار جنگ و آلودگی اجتماعی و تزلزل اخلاق انسانی را در حال محو کردن است.

افغانستان کشوری است که سالیان متمادی در حالت جنگ، بی سوادی و فقر تخت استعمار ممالک مختلف بوده است. این حوادث و ناهنجاری ها نه تنها ملک مارا ویران کرده بلکه بالای فرهنگ، اقتصاد تعلیم و آداب اجتماعی جوانان و نسل آینده ما تاثیر منفی بسزای داشته است.

در چنین اوضاع حساس افغانستان نیاز به یک دست پرمهر و دلسوز داشت تا جوانان را از مسیر نا درست که در حرکت بودند به راه درست رهنمایی کند، فرهنگ اصیل کشور شانرا برایشان یاد آوری نماید، نسل نوین افغانستان که ثمره آینده کشور است را تربیت تزکیه و تعلیم دهد، در اذهان جوانان حس وطن دوستی و استعداد و مهارات های تعلیمی را بیدار نماید، جوانان را با برنامه های مفید آموزنده و ایجاد مسابقات تعلیمی مسلکی و فنی در موارد مختلف و ایجاد برنامه ها و سیمینار های دینی و علمی متوجه هدف بزرگ زندگی نماید.

 نهاد جوانان مسلمان (نجم) برای جوانان افغان این دست پرمهر و دلسوز گردید و در راه تربیه و تنظیم جوانان در روشنی رهنمودهای اسلامی و ارزشهای فرهنگی ملی تلاش های شبانه روزی انجام داد. فعالیت های این نهاد در راستای نشر ارزشهای اصیل اسلامی، توانمندسازی نسل جوان و خدمت به هموطنان نیازمند ستودنی است. من به حیث دختر افغان به چنین کار کرد نیک در کشورم احساس فخر میکنم.

کاینات علیزی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *