اعلامیه نجم در پیوند به شهادت استاد دکتور محمد عاطف

مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا )
الأحزاب (23)
از مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند (صادقانه) وفا کردند، پس کسی از آنان هست که پیمان خود را به آخر رساند (وشهید شد) و از آنان کسی هست که در انتظار (و چشم براه) است، و هرگز تغییر و تبدیلی (در پیمان خود) نیاورده اند.
هییت رهبری نهاد جوانان مسلمان – نجم شهادت استاد دکتور محمد خان عاطف، رییس شورای مرکزی جمعیت اصلاح افغانستان را برای کافه ملت مسلمان افغانستان، خانواده بزرگ جمعیت اصلاح و فامیل محترم شأن تسلیت عرض نموده از بارگاه ایزدمنان استدعا دارند، شهادت استاد بزرگوار را قبول درگاه خود نموده، وی را در صف شهدای بدر و احد حشر نماید.
استاد دکتور محمد خان عاطف، شخصیت بزرگ علمی، نویسنده توانا، سخنور دعوتگر، مبارز و مجاهد خدمت گزاری برای ملت افغانستان بوده و از آوان جوانی در مسیر دعوت، تربیت و خدمت رسانی برای مردم میهن فعال بوده است.
استاد در اثر حمله ماین کنار جاده بر موتر حامل شان امروز 14 دلو 1399 ساعت هشت و نیم صبح در مربوطات چهار راهی سلیم کاروان شهر کابل به شهادت رسیدند.
نجم، شهادت استاد محمد خان عاطف را ضایعه جبران نا پذیر برای کشور عزیز مان دانسته و از دولت افغانستان خواستار پیگیری این قضیه و دستگیری هرچه عاجل عاملان این حمله هست.
انالله و انا الیه راجعون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *