اعلامیه نجم به مناسب ۲۶ دلو روز خروج قشون سرخ از کشور

هموطنان عزیز
با عرض سلام خدمت شما و درود بر روح شهدای جهاد افغانستان
هییت رهبری نهاد جوانان مسلمان _ نجم روز خروج ارتش متجاوز شوروی از کشور را به کافه ملت مسلمان و مجاهد افغانستان تبریک عرض نموده، به شهدای این پیکار بهشت برین را استدعا نموده و به فرزندان شهدا و بازماندگان آنها صبر جمیل را خواهان است.

خروج ارتش متجاوز شوروی از کشور عزیز ما افغانستان نتیجه قهرمانی ها، رشادت ها و جهاد دوام‌دار ملت مظلوم میهن بوده، سرداران پر افتخار جهاد افغانستان، با نذرانه نمودن جان های شیرین خویش این پیروزی را به ارمغان آوردند.
در این پیروزی به استثنای عده قلیل خاین به دین و وطن فرد فرد اعم از زن و مرد سرزمین سهیم بوده از الله متعال می‌خواهیم پاداش هر لحظه جهاد، تلاش و مبارزه شأن را نصیب شان گرداند.
پیروزی ملت مسلمان افغانستان در مقابل ارتش تا به دندان مسلح نیروهای اشغالگر شوروی یکبار دیگر برای جهانیان ثابت ساخت، مردم این مرز و بوم علی رغم فقر و بیچارگی شان، هرگز باداری و قلدری هیچ اشغالگر و متجاوزی را نپذیرفته، بلکه برعکس در راه آزادی و استقلال از جان های شأن مایه میگذارند.
هموطنان گرامی،
چنانچه مستحضرید، جنگ و نا امنی موجود هر روز ازین ملت با عزت قربانی گرفته و ما شاهد از دست دادن نزدیکترین عزیزان خویش هستیم، چنانچه در همین چند روز قبل، ملت افغانستان یکی از فرزندان دانشمند و مجاهد خود شهید دکتور محمد عاطف را از دست داد، بنابر این نجم از کافه ملت مسلمان خویش میخواهد، در مقابل مصایب و مشکلات موجود در کنار همدیگر جمع شده و با صدای رسا، ندای صلح را فریاد زنند، از طرفین جنگ خواستار آتش بس فوری شوند، از نیروهای اشغالگر آمریکایی خواهان خروج و از همسایگان و سایر قوت های بیرونی خواهان قطع مداخلات در امور داخلی کشور شوند.
زنده باد افغانستان
سربلند باد مردم مجاهد و قهرمان آن
۲۶ دلو ۱۳۹۹
کابل، افغانستان
نهاد جوانان مسلمان- نجم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *