پیام تسلیت نهاد جوانان مسلمان-نجم در پیوند به شهادت دکتور صاحب عبدالباقی امین

هیئت رهبری نهاد جوانان مسلمان- نجم، جنایت غم انگیز شهادت پوهنوال دکتورعبدالباقی امین را با شدیدترین الفاظ تقبیح نموده، از بارگاه الله متعال برای این شهید راه صلح بهشت برین را و برای خانواده محترم شان صبر جمیل را استدعا دارند.

استاد دکتور عبدالباقی امین، استاد دانشگاه، دعوتگر توانا، محقق، مترجم و نویسنده، عضو سابق شورای رهبری  جمعیت اصلاح افغانستان از سرمایه های علمی کشور بوده، یک عمر را در تربیه و تعلیم جوانان این میهن سپری نموده بود.

وی در کنار فعالیت های علمی، یکتن از فعالین پروسه صلح در کشور بوده، از چندین سال بدینسو از طریق اشتراک در بحث های علمی و سیاسی برای تحقق صلح در کشور تلاش می نمود.

نجم، شهادت این شخصیت علمی و این فرزند مخلص کشور را یک ضائعه بزرگ دانسته، از حکومت افغانستان میخواهد تا هرچه عاجل عاملان این قضیه را دستگیر و به پنجه قانون بسپارند، ترور دکتور صاحب عبدالباقی امین، نخستین واقعه از این دست وقایع نبوده، بلکه ادامه جنایات های هست که از دیر بازی به اینسو فرزندان مخلص کشور را یکی پس از دیگر از دست میدهیم، بی تفاوتی در پیوند به قضیه قتل چنین شخصیت های ملی چیزی جزء خیانت ملی نیست.

در اخیر یک بار دیگر نجم، در این غم خود را شریک خانواده شهید دکتور صاحب عبدالباقی امین دانسته، از الله متعال برای دکتور صاحب بهشت برین و برای خانواده محترم شان صبر جمیل را خواهان است.

 

 

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *