کودک مسلمان کشمیری قربانی یک وحشت!

نوشته:عبدالباسط خالد

هرباری که صحنه های تجاوز وحشیانه چندین مرد هندو را بر این کودک مسلمان در ذهنم تصور میکنم، موهای بدنم راست میشود، گلویم خشک میشود و اشک چشمانم بی اختیار به راه میافتد.

نفسم میگیرد و از اینکه در دفع ظلم در این عالم چیزی کرده نمی توانم خیلی مایوس و پریشان میشوم.

قطع نظر از مسایل دینی و عقیدتی، آیا وجدان انسانی به این حد پست شده میتواند؟

مگر بشریت به این حد درنده خو بوده میتوانند؟

در عالم خیال هم تصور کرده نمی توانم که چنین وحشت اتفاق افتیده باشد، اما باید بپذیریم که این اتفاق افتاده هست و آنهم در بزرگترین دموکراسی جهان یعنی هند!!!

بلی، سخن از کودک مسلمانی هست به اسم ” آصفه”

آصفه این کودک هشت ساله که مربوط به یکی از قبایل مسلمان ساکن در منطقه کاتوا کشمیر تحت اشغال هند هست در روز هفتم جنوری سال روان توسط دو مرد هندو اختطاف میگردد، این دخترک معصوم هشت ساله در یکی از معابد هندو ها زندانی گردیده و همه روزه چندین مرد هندوی وحشی با وحشت تمام بر او بارها و بارها تجاوز میکردند تا اینکه این کودک آخرین نفس های خود را در زیر چنگال این هندوهای و حشی میکشد و خیلی مظلومانه به قتل میرسد و پس از چند روز جستجو توسط پدر و مادر این کودک، بالاخره جسد بی جان این دخترک را در یکی از جنگل های دامنه کوه های همالیا کشف میکنند.

مادر این کودک خانم نسیمه به رسانه ها گفته است که  او و شوهرش محمد یوسف پس از جستجوی زیاد در جنگل بالاخره جسد این کودک به قتل رسیده را یافتند، جسدی که خیلی وحشیانه شکنجه شده، او گفت ” هردوپایش را شکستانده بودند و دست هایش کبود شده بود و لباسش خون آلود بود”

بلی این حرف های یک مادر نگون بخت پس از دریافت جسد کودک 8 ساله اش  است.

پولیس در پیوند به این قضیه هشت تان را دستگیر میکنند، درمیان افراد دستگیر شده 4 تن آن افسران پولیس هند اند.

آنها پس از دستگیری برای اینکه از پیگیری بیشتر نجات پیدا کنند، حاضر به پرداخت هزارها دالر شدند اما پولیس آنها را رها نکرده است.

پس از رسانه ی شدن این قضیه، هزاران تن در سرتاسر هند به جاده ها برآمدند، نه برای داد خواهی برای این کودک مظلوم بلکه برای  برای رهایی متهمین آن و حتی وزاری حزب بی جی پی حاکم برهند نیز در صف دفاع از متهمان قرار گرفتند.

در سال 2012 زمانی که یک دختر در اثر تجاوز جنسی گروهی در هند به قتل رسیده بود پس از آن در سرتاسر هند در داد خواهی از آن دختر تظاهرات ها برپا گردید و مردم خواستار حکم اعدام برای عاملین آن جنایت شدند، اما اینک در تجاوز و قتل وحشیانه یک کودک مسلمان هزارها تن  هندوی متعصب افراطی بخاطر رهایی متهمین دست به تظاهرات میزنند! این است وارونه ساختن ارزش ها در کشور بزرگترین دموکراسی جهان و برخورد دوگانه با مقتولین حادثه های تجاوز جنسی.

مردم مسلمان کشمیر که از سال 1948 میلادی در تحت اشغال هند به سر میبرند، در طول این مدت بیش از 40 هزار زن مسلمان توسط هندوهای افراطی و ارتش هند مورد تجاوز قرار گرفته اند و بیشترین این تجاوز ها برای این صورت گرفته است تا از این طریق بر مسلمانان ساکن در وادی کشمیر فشار آورده و آنهار را وادار به ترک خانه و کاشانه شان از این وادی نمایند و جای را برای هندوان متعصب خالی کنند.

امروز کشمیر نظامی ترین مکان دنیا هست، طوری که در این جغرافیای کوچک بالاتر از 600 هزار سرباز هندی مستقر است و عملن این وادی زیبا را تبدیل به یک زندان مخوف برای اهالی مسلمان آن ساخته است و این همه جنایات در سایه سکوت مرگبار رسانه ها و نهاد های  حقوق بشری جهان توسط بزرگترین دموکراسی دنیای معاصر صورت میگیرد.

در حال نوشتن این سطور از غم و اندوه زیاد جانم آتش میگیرد، مگر چرا؟

آخر چرا؟

چرا اینقدر وحشت؟

چرا اینقدر بی رحمی؟

و بی رحمتر اینکه چرا اینقدر سکوت مرگبار رسانه ها و نهاد های حقوق کودک جهانی؟

این سوالها زمانی جواب پیدا میکند که متضرر حادثه یک مسلمان نباشد، بلی رسانه های امروز کاری میکنند که انسانها به عوض دفاع از مظلوم در صف دفاع از ظالم قرار گرفته و با و قاحت تمام از آن دفاع کنند، کاری که همین اکنون در حمایت از قاتلین آصفه در جریان است.

وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ ۚ إِنَّمَا يُؤَخِّرُهُمْ لِيَوْمٍ تَشْخَصُ فِيهِ الْأَبْصَارُ(42) مُهْطِعِينَ مُقْنِعِي رُءُوسِهِمْ لَا يَرْتَدُّ إِلَيْهِمْ طَرْفُهُمْ ۖ وَأَفْئِدَتُهُمْ هَوَاءٌ (43)

سوره ابراهیم

ترجمه: ” خداوند را از آنچه ستمگران انجام می دهند ، غافل مپندار ، که او کیفر آنان را برای روزی به تاخیر می اندازد که چشم ها ( از وحشت آن روز ) خیره می ماند ” ، ” ستمگران ، شتابان و هراسان ، سرها را به آسمان بلند كرده ، چشمهايشان باز است و دلهايشان تو خالی است . “

بلی، اگر ما از آنچه که ظالمان انجام میدهند غافلیم و هیچ کاری هم برای دفع ظلم انجام نمی دهیم و آنرا فراموش میکنیم.

خداوند فراموش نمی کند، غافل هم نیست و بی تفاوت هم نمی باشد.

تصویری از جسد یافت شده آصفه 8 ساله پس از تجاوزهای مکرر و قتل وحشیانه آن توسط هندوهای متعصب
تصویر سه تن از افسران هندوی متعصب متهم به قتل،شکنجه وتجاوز وحشیانه بر یک کودک 8 ساله مسلمان کشمیری
آصفه هشت ساله، کودک مسلمان کشمیری که مظلومانه و فجیعانه توسط هندوهای افراطی در یک معبد پس از تجاوز های مکرر به قتل رسید.

منابع

http://www.bbc.com/news/world-asia-india-43749235

https://www.cbsnews.com/news/asifa-bano-india-outraged-over-brutal-rape-and-murder-8-year-old-girl/

http://gulfnews.com/news/asia/india/asifa-bano-this-8-year-old-s-rape-and-murder-is-a-horror-story-beyond-sexual-violence-in-india-1.2204423

https://tribune.com.pk/story/1684873/9-rape-murder-eight-year-old-muslim-girl-heightens-religious-tensions-india/

http://santiagotimes.cl/2018/04/13/8-year-old-muslim-girl-raped-murdered-by-indian-gang-in-kashmirs-hindu-temple/

https://scroll.in/video/875348/video-kathua-chargesheet-says-the-8-year-old-girl-was-drugged-gangraped-starved-and-murdered

1 دیدگاه برای «کودک مسلمان کشمیری قربانی یک وحشت!»

  • آوریل 16, 2018 در t 4:54 ق.ظ
    Permalink

    الله بالای امت اسلامی رحم کند و به مسلمانان که در خواب است، یا الله تو خو از ما پرسان می کنی از این ظلم که بالای امت اسلامی می شود و ما هم هیچ جوابی نه داریم برای تان یا الله تو اسان بگیر بالای ما و یا الله در امت اسلامی بیداری بیار که مثل محمد بن قاسم از فرد فرد این امت دفاع کند و به باز به یک صف واحد در مقابل این خون خوران جهان استاده گی کند . لا تحسن انا لله معنا

    پاسخ دادن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *