انتخابات ولایتی نجم فراه بر گذار گردید!

گذارش: بخش رسانه های نجم فراه

ولایت فراه عصر روز پنجشنبه شاهد برګزاری برنامه (تجدید نظم ولایتی نجم فراه) بود که با حضور ګسترده جوانان، محصلین ،علما،منسوبین نجم و دوست داران نجم انجام پذیرفت.
این برنامه رأس ساعت چهار بعد از ظهر با تلاوت قاری مشهور کشور جناب قاری صاحب محمد فقیریار آغاز یافت و مسئول برنامه محترم انجینیر عمادالدین عماد حاضرین مجلس و مهمانان ګرامی را که از ولایات دور تشریف فرما شده بودند، خوش آمدید ګفته اظهار امتنان نمودند.
سپس جناب استاد شفیق الله الهامی عضو هیئت رهبري نجم افغانستان نخست پیام و سلام رئیس نجم، استاد حمزه مؤمن حکیمی و هیئت محترم رهبری را ارائیه حُضار مجلس نموده سپس بحث را با اهداف والای نجم و راه های رسیدن به آن، مفصل و شیوا بیان فرمودند.
به تعقیب آن جوان با احساس و فعال مدنی و اجتماعی، عضو پارلمان جوانان افغانستان محترم نقیب الله نیکمل منحیث یک نظاره ګر فعالیت های نجم در طول سالهای پيش را ستوده و نقاط قوت نهاد جوانان مسلمان نجم را یکی یکی برجسته نمودند.
سپس کاندیدان دریافت مسئولیت ولایتی با اعلان نامهای شان غافل ګیر شده و به روی ستیج خواسته شدند، ایشان هریک
جناب محترم حمیدالله ذهین – رکن نجم فراه
جناب محترم انجینیر عماد الدین عماد – رکن نجم فراه
جناب محترم انجینیر خدایرحیم همت – رکن نجم فراه
سپس با معرفی هیئت انتخابات که متشکل از مهمانان محفل ( قاری صاحب محمد فقیر یار و استاد حامد الهام آمر معارف شهر ریاست معارف) و اعضاء هیئت رهبري، پروسه رأی دهی توسط ارکان و اعضاء نجم فراه انجام پذیرفت و در نتیجه جناب محترم انجینیر صاحب خدایرحیم همت منحیث مسئول جدید برای سال ( اتحاد و همدلی ) ۱۳۹۷ برګزیده شد.
در لحظات پایانی مجلس با عقد دستار بر سر مسئول قبلی نجم فراه استاد عبدالجبار مطمئن – معاون تعلیمات اسلامی ریاست معارف و دعائیه جناب محترم مولوی صاحب مجددی پایان پذیرفت.
قابل يادآوریست که حاضرین مجلس با همآهنګی بسوی خیمه صلح ولایت فراه حرکت نمودند و نماز جماعت عصر شان را آنجا ګذراندند، که آن رخداد نیز با دعائیه جهت به ارمغان آمدن صلح به کشور عزیز ما افغانستان به اتمام رسید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *