نجم جریان احیاگر!

نوشته:یوسف توکلی

به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس نجم

نجم منحیث یک جریان احیاگر دینی  در میان جوانان کشور بوده که بر اساس فهم درست از اسلام در صدد تربیه و تنظیم نسل جوان، جهت تغییر مثبت اجتماعی و پیشرفت ملی در کشور است.

نجم با داشتن صدها جوان مبتکر، فعال،خستگی ناپذیر، مسئولیت شناس و اندیشمندانِ روشنگر توانسته است تا از بدو تاسیس تا امروز در پیچ و خم ها، بلندی ها و پستی های روزگار، بر همان نقش اصلاح گر خود ثابت باقی بماند.

نجم تشویق بر نیکوکاری و منع از زشتی وپلشتی جوانان را وجیبه دینی خود دانسته و همیش در جامعه این مسوولیت را تا حد توان به شکل درست آن انجام داده است.

من به عنوان‌ یک‌ عضو این جریان مبارک،  برای ملت عزیزم  احیاء مجدد اخلاق، ادب، مروت و تمدن اسلامی در میان جوانان کشور، توسط این مکتب اصلاحی را مبارک باد عرض میدارم و از جوانان غیور این سرزمین تمنا دارم با قرار گرفتن در صف نجم اندیشه سرسبز خویش را از این حوض و دریاچه زلال فکری یعنی نجم، براساس قرآن و سنت آبیاری نمایند.

جوانان عزیز میهن!

آیا از حالت فعلی جامعه و از نابسامانی های آن رنج میبرید؟

آیا حالت فعلی جامعه شما را ناراحت ساخته است؟

آ یا از بهبود وضعیت اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی جامعه عملن نا امید شده اید؟

آیا میخواهید در بهبودی این  جامعه موثر واقع شوید؟

آیا در صدد انجام دادن کاری برای ملت خویش هستید؟

آیا حاضرید تا مسوولیت های دینی و ایمانی تان را در مقابل الله و پیامبرش به درستی اداء نمایید؟

آیا میخواهید در مسیر درست تاریخ قرار بگیرید؟

بلی، عزیزانم!

برای پاسخ به این همه سوال های شما و ده ها سوال دیگر که ذهن شما را فراگرافته است، نجم پاسخ دارد، برنامه دارد و شب وروز در اقصی نقاط کشور تلاش میکنند.

بلی عزیزانم!

برای ادای مسوولیت و مکلفیت دینی و ایمانی تان بیایید در یک صف منظم بخاطر بهبود وضعیت فعلی بر اساس فهم درست از اسلام تلاش کنیم.

همان فهم و مکتبی که صدها جوان چون صهیب، بلال، یاسر، خبیب، اسامه، معاذ، معوذ، ابودجانه، حنظله رضی الله عنهم اجمعین را تقدیم جامعه بشری نموده بود.

فهمی اسلام براساس فهم همین بزرگوارانی که تا امروز تاریخ تکرار نمونه آنها را بخود ندیده است.

بلی حالا تصمیم بر شماست، میخواهید در کدام صف تاریخ قرار بگیرید؟

آیا حاضرید؛ صهیب گونه زنده گی مجلل تان را فدای گسترش دعوت اسلامی و روشن ساختن مسیر زنده گی هزاران انسان دیگر سازید و برای بهبودی وضع زنده گی آنان تلاش کنید؟

بلی عزیزانم، تاریخ گواه هر لحظه زنده گی من و شماست و هر لحظه فرشتگان الله از آنچه انجام میدهیم ثبت و یاد داشت میکنید، بیاید در مسیر درست تاریخ و در صف بنده گان رحمان قرار بگیریم ورنه در روزگار فعلی که شیطان و پیروانش تا نهایت تلاش میکنند تا ما را در صف خود قرار دهند، باید تمام تلاش های آنان را نقش بر آب نموده و با قرار گرفتن در مسیر درست تاریخ عزت خود را تضمین کنیم.

نحن قوم اعزنا الله بالاسلام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *