از ششمین سالگرد نجم در هرات تجلیل به عمل آمد!

گزارش:تیم رسانه یی نجم هرات

امروز ششمین سالگره تاسیس نجم را با جشن و سرور به تجلیل نشستیم. در این محفل استادان دانشگاه، فعالین مدنی، بعضی از مسئولین ادارات دولتی، منسوبین نجم و جمعی از محصلین اشتراک کرده بودند.
ابتداء محفل با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط دکتور محمد مصدق شروع شد. در ادامه محترم انجینیر محمد فرمان شکیبا مسئول منتخب نجم هرات پشت تریبون قرار گرفت. او نجم را خانه ی اول خود دانست. او درباره تاثیر گذاری انگیزشی نجم برای کسب علم و دانش بیشتر سخنانی را ایراد نمود. همچنان ششمین سالگرد و اینکه در این 6 سال همیشه رو به جلو بودن نجم را نتیجه اتکال بر خدای الرحمن و اتکاء بر توانمندی خود دانست.
در ادامه استاد شفیق الله الهامی عضو هیئت رهبری نجم در طی سخنانی در باره دست آورد های 6 ساله نجم بیاناتی را ایراد نمود. استاد نجم را نهادی دانست که فهم درست از دین دارند، فهمی که نه افراطی هست و نه هم تفریطی.
گروه های سرود در بخش های مختلف از ساحه اجتماع شهرنو و گذره، اهداء تقدیرنامه به محصلین برتر و مقاله نویسان برتر بخش های دیگر محفل بود.
به مناسبت ششمین سالگرد، سکوی 6 پله یی تعبیه شده بود و هر سکو نشانگر کارکرد یکساله ی نجم بود. جمعی از اساتید در استیج حاضر شده بیرق نجم را بر افراشتند. محفل با دعاییه استاد فاضلی صاحب اختتام یافت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *