گردهمایی مردمی، مردم کندز در حمایت از قدس

گذارش: تیم رسانه یی نجم کندز

هزاران تن از باشندگان ولایت کندز اعم از علماء، روحانیون، استادان دانشگاه، جوانان ، نهاد های دینی و ملت متدین شهر کندز در حمایت از مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان طی گردهمایی بزرگ اقدام ظالمانه ترامپ رئیس جمهور امریکا را تقبیح نمودند. این گردهمایی جمعه ۱۷ قوس متصل نماز جمعه در شهر کندز در چمن شهر داری، راه اندازی گردیده بود. گردهمائی با گرداننده گی میرویس حسام و تلاوت قاری محمد فاضل انیس آغاز گردید.

بعدا علماء ، استادان دانشگاه ، جوانان و شخصیت های ملی سخنرانی های پیرامون موضوع ایراد نمودند. هر کدام ملت و امت را به اتحاد و همدیگر پذیری دعوت نموده و تنها وحدت امت اسلامی را باعث نجات بین المقدس قلمداد نمودند.

و همچنان از حکومت وحدت ملی خواستاری لغو پیمان امنیتی با آمریکا شدند. همچنان شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسراییل، قدس از ماست ما از قدسیم، قدس خط سرخ ما است، بیشترین حرفهای بود که از گلوی این هزاران تن مشارکین مسلمان خشمگین کندز در فضا طنین افگنده بود، این گردهمائی راس ساعت ۳:۱۰ عصر بعد خواندن قطع نامه و به آتش کشیدن بیرق آمریکا، اسرائیل و هیکل ترامپ ودعاییه به شکل مسالمت آمیز پایان یافت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *