نجم پَگهِ نفیس با شبنم آرام!

بنام خداوند جان وخرد:
 افتخاراتِ گران مایه‌ی تاریخ مُعجب اسلام، همواره پرتو فگن بوده و این سیر عظیم تاریخی مبنی فوقانی توأم با تضمین سعادت هردوسرا داشته، فراز و نشیب های فراوانی را پیموده است.
از بدو جوشش تا ساخت سربند پولادین، وسیراب نمود کویر خشکیده عرب (جاهلیت) تحت شعاعِ دید خود پیامبر عظیم الشأن اسلام بوده و این زیر ساخت با موهبت ربانی چنان مستحکم وریشه داربود که یک سیر بزرگ تکاملی را نصیب انسانیت کرد؛ اما در تقابل این چشمه زلال، گِل زرد های بی حاصل که تاریخ قهقرائی و عجینی را پشت سر گذاشتند وهرگز ودر هیچ برهه‌ای از زمان چشم بصیرت و هدایت معنوی شامل حالشان نشد، وهمیش در صدد ستیزه و سیلان بودند نا آگاه از این مورد که یک سدِ سترگ ذوالقرنین گونه در مسیر تارک شان قرار دارد!
خم و پیچی های دوران، ماهیت متعالی این خورشید منور را؛ روز به روز رونما ترساخت، و فرزندان این مکتب قدسی چنان هیاهوی کاره ای را مانور دادند که غول ها و اهریمن های تحجیری و تسلیفی آب دردهان خشک کردند ! وی حقانیت این آئیین آسمانی نا خود آگاه و از فرط هیجان اقرار کردند. خوب این سیر و سیل و جولان درپی قرون متمادی، زیر وزبرهای گسترده ای را پشت سر گذاشته وبدین جاه رسیده است.
وکنون، با پیچش دوران(…)، پیروان این دین ناخواسته زیر بار زور همان دیوان و عفریت های خون آشام قرار گرفته اند،  درقرن کنونی زنجیره های مبارزاتی کاره ای را  هواخواهان آن خورشید معنوی برای احیایی مجدد آن تاریخ افتخار انگیز شکل گرفته اند و می خواهند همان درب تکامل و سعادت را دوباره به بشریت به ارمغان بیاورند!
 
“نجم” با تعمق و تفکر نونهالان این دین پایه گذاری شده ودر رأس جدول مبارزات  قرار گرفته و نسیم و شبنم آن ضمایر نا خود آگاه و وجدان های خفته را ملایمت بخشیده، و بیدار می سازد!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *