محفل انتخابات ولایتی نجم فراه!

نظم، شفافیت، همدیگر پذیری و صمیمیت را میتوان بوضوح در منسوبین نجم تمام ولایات افغانستان مشاهده کرد و بر اساس همین مشخصات، انتخابات ولایتی نجم فراه در یک محفل با شکوهی در تالار مطبوعات ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه بتاریخ 21/1/1396 خورشیدی عصر روز دوشنبه برگذار گردید.
محفل با گرداننده گی عبدالجلیل جوینده محصل پوهنتون فراه، مسئوول فرهنگی نجم فراه در سال 95 و رکن نجم و با تلاوت آیاتی از قرآن عظیم الشان توسط استاد عبدالحکیم محمدی آغاز گردید.
این محفل با حضور ده ها تن از علما، فعالین مدنی، اساتید مکاتب و پوهنتون، محصلین و متعلمین در ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه برگذار گردید.
در ابتدا استاد غلام حضرت متین معاون نجم فراه در سال95 ضمن خوش آمدگویی به حضار محفل، از اشتراک همیشه گی شان در برنامه های نجم اظهار سپاس نمودند. سپس استاد حکمت الله حمیدی عضو هیئت رهبری نجم به ایراد سخن پرداخته و راجع به تاسیس نجم ، اهداف وجودی نجم، دورنما و سیستم فکری نجم توضیحات دادند. سپس از محترم فرید احمد ایوبی رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه تقاضای سخنرانی بعمل آمد آقای ایوبی در ضمن ستایش فعالیتهای نجم در سالهای گذشته حمایت خود را ازین نهاد اعلان نموده و از جوانان فراهی خصوصا جوانان فعال و روشنفکر خواست تا برای خدمت و آبادی آینده ی میهن با این کاروان تدین و تمدن بپیوندند.
بعد از آقای ایوبی محترم نقیب الله نیکمل فعال مدنی و استاد پوهنتون با بحث مختصر پیرامون مشکلات سد راه پیشرفت و شکوفایی استعدادهای جوانان به توضیح نقش نجم در راستای بیداری و انسجام قشر جوان و اهمیت این نهاد در کمک به جوانان بررسی های خود را به سمع حضار رسانیده و نجم را نهاد اعتدال و توازن فکری برای جوانان افغان دانسته، حمایت خود را از فعالیت های این نهاد ابراز داشته و برای جوانان لزومیت پیوستن با این نهاد را واضح ساختند.
در ادامه محفل کمیته سه نفری انتخابات ولایتی نجم فراه که شامل استاد شفیق الله الهامی، استاد حکمت الله حمیدی اعضای هیئت رهبری نجم و الحاج عبدالستار دارآبادی شخصیت با نفوذ ولایت فراه بود توسط استاد الهامی همراه با روند انتخابات به معرفی گرفته شد.
سپس استاد الهامی کاندیدان مسئوولیت ولایتی نجم فراه را معرفی نمودند که آن سه نفر عبارت بودند از استاد عبدالجبار مطمئن، انجینرعمادالدين عماد و حمیدالله حنیف.
بعد از معرفی کاندیدان در حضور کمیته انتخابات و حضار محفل انتخابات کاملا شفاف برگذار گردیده و بعد از شمارش آرا استاد عبدالجبار مطمئن منحیث مسئوول ولایتی جدید نجم فراه بر اساس آرای ارکان و اعضا اعلان گردید.
بلاخره محفل انتخابات ولایتی نجم فراه با شفافیت کامل با دعائیه ی توسط مولوی حکمت الله استاد دارالعلوم ابوذر غفاری به اتمام رسید

.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *