روز های فراموش ناشدنی!

 شاید افرادی خیلی محدودی اند که الله متعال این نعمت بزرگ را شامل حال شان کرده است تا در زنده گی چنین روز هایی مبارکی را ببینند، روز هایی که هرلحظه آن خاطره فراموش ناشدنی بود، خاطراتی که شاید تا آخر عمر از آن یاد کنیم

. روز هایی که در آن از هر گوشه و کنار کشور با جوانانی همراه بودم که در چهره های هر یکی شان نشانه های قوت و ایمان دیده میشد. جوانان متفاوت در فرهنگ و عادات ولی انگار که همه با هم برادرانی هستند که از یک مادر و پدر به دنیا آمده باشند.

جوانانی از شرق و غرب، شمال و جنوب و مرکز افغانستان. جوانانی از اقوام پشتون، ازبک، تاجک، ایماق، و اقوام دیگر که برای یک هدف و مقصد گرد هم آمده بودند، چهره های شاد و خندان و تازه نجوم هرات نشان دهنده عشق شان به برادران و این کار مبارک بودند. نجوم مزار، تخار، بدخشان، بغلان و سمنگان نشان دادند که به چه اندازه به نجم و اهداف آن متعهد بوده و به چه اندازه محترم اند.

نجوم ولایات ننگرهار و لغمان از خدمت و قربانی چیزی کم نگذاشتند. نجوم کابل با شعار ها و شوخی های شان نشان دادند که تا چه حدی با احساس و جذبه و با چه علاقه یی این کار را انجام می دهند.

برادران هیأت رهبری مان با سخنرانی های شان عزم های ما را بلند برده و راه را برایمان روشن ساختند.

با بودن با این جوانان امید داشتن به آینده درخشان در درلم زنده شد، امید به داشتن به افغانستان آباد، آزاد، متمدن و متدین. اجتماع ارکان نجم، سال 1396 را سال خدمت و تعلیم اعلام کرد. به پیش به سوی بدست آوردن این دو هدف. #تعلیم‌او‌خدمت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *