پنج سال ویک روز رویداد های مثبت اجتماعی

پنج سال ویک روز قبل از امروز دایرکتر رویداد های مثبت اجتماعی به نام نهاد جوانان مسلمان توسط جوانان با احساس وطن تاسیس گردید .
آن زمانی  که فعالیت های  نهاد هاوجنبش ها را  بلندنمودن بیرق های تبعیض ونژاد پرستی، پیروزی در انتخابات ورسیدن به قدرت با استفاده از احساسات پاک ملت برای رسیدن به اهداف کوچک منحصر به فرد خودشان تشکیل میداد وملت را بمثابه اسپ بالای شانه هایشان سوار می شدند  وهیچ نوع تاثیر مثبت اجتماعی را تبلور نمیکردند .
نجم از آن روز تاسیس همانطور که دورنمایش تربیت وتنظیم نسل  جوان در روشنی فهم دقیق اسلام طوری که منتج به تغیر مثبت اجتماعی گردد فعالیت های خویش را آغاز نمود با سپری نمودن فراز نشیب های زیادی در مقابل جهل وبیسوادی،تبعیض وقوم پرستی ،جمود فکری جامعه به خصوص جوانان،نمایش اعتدال ومیانه روی اسلام عزیز ،ومقابله باجنگ فکری وفرهنگ اجنبی ها و…..موارد  تلاش نموده که تا الحال اثرات مثبت آنرا جامعه افغانی ما حث میکند .
ونجم منحیث داکتر متخصص که درد های این ملت وسرزمین را تشخیص مینماید  وداروی  مطابق درد آن را می نویسد و به فکری سربلندی خود کفای این ملت وسرزمین درد ورنج دیده که همیش از ناحیه گروه ها واحزاب آسیب دیده  میباشد  .

پاینده باد فعالان مثمر اجتماعی

با حرمت :نقیب الله ضیا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *