کانکور آزمایشی برگزار گردید!

گزارش:مسول فرهنگی

امروز جمعه (۱۲/۱۰/۱۳۹۳) نجم هرات اولین کانکور آزمایشی را با ۴۵۰ مشترک برگزار نمود. کانکور آزمایشی با سخنان انجینر فاروق ندیم مسول نجم هرات با همراهی تعداد از نجوم ساعت ۸:۳۰ صبح در صالون اول تدریسی لیسه ی هیواد، پیرامون اظهار خرسندی از اینکه در جمع جوانان قرار دارند و قدردانی از زحمات شاگردان بخاطر ترقی و پیشرفت میهن عزیز مان افغانستان شروع گردید و ندیم صاحب به عزت نفس جوانان با سخنان حکیمانه یشان افزودند وبا خطاب قرار دادن جوانان فرمودند که شما کسانی هستید که بیشترین زحمت را کشیده اید و انشاالله که حتما نتیجه ای زحمات تان را خواهی دید و در دانشکده های دلخواه تان راه خواهی یافت و باعث روشن نمودن دیدگان فامیل، اساتید، جامعه و همه مان خواهی شد. همچنان ندیم صاحب آرزوی توفیقات بیشتر جهت دستیابی به مدارج عالی تحصیلی را از بارگاه ی الهی به عموم شاگردان خواهان شدند!
ندیم صاحب در قسمت آخر سخنان شان نجم را به معرفی گرفتند و از عموم جوانان خواهان شدند که دروازه ی نجم برای عمومتان باز است و هر یکی تان میتوانید با سپری کردند کانکور به کاروان نجم بپیوندید ودر برنامه های نجم برای انکشاف ملی مان سهیم شوید.

در صالون تدریسی دوم لسیه ی هیواد شفیق الله الهامی معاون نجم هرات با همراهی تعداد از نجوم، عرض خوشبختی داشتند که در جمع از آینده آفرینان وطن قرار دارند و نجم را برای جوانان به معرفی گرفتند. الهامی صاحب بعد از معرفی نجم برای جوانان در قسمت فهم صحیح از اسلام تمرکز بیشتر داشتند، و ارتباط فهم اصیل اسلامی را با مسلمانان امروزه عرض داشتند و از ارزش کاری های جمعی برای انکشاف میهن مان صحبت داشتند!
الهامی صاحب از نقش نجم و برنامه های نجوم در انتقال فهم صحیح از اسلام را ارئه داشتند و از جوانان خواستند که برای خدمت به اجتماع و مردم خویش سهیم باشند.

در دو صنف تدریسی آخر فقیر احمد حمیدی و یما سالار مسول ارتباطات نجم، که هر یک عضو نجم و محصل دانشکده ی اقتصاد بودند نجم را برای شاگردان به معرفی گرفتند و همچنان اطلاعیه ی جهت در خواست اشتراک جوانان در محفل اختتامیه ی هفته وار بهترین الگوی بشریت که از طرف انجمن اخلاق و معرفت برگزار گردیده بود درخواست گردید!

همچنان جا داراد که از اداره ی شعبه ی سوم لیسه ی خصوصی هیواد بخاطر قراردادن صالونها و صنوف درسی شان، تهیه و تایپ تست کانکور با نجوم همکار بودند اظهار سپاس نمود و از خداوند برایشان مزید جزیل خواهان شد!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *