گردهمایی باشندگان ولسوالی نجراب در حمایت از پیامبر صلی الله علیه وسلم

گزارش از: عبدالباسط امل، مسؤول ولایتی نجم کاپیسا

نهاد جوانان مسلمان (نجم) کاپیسا به روز پنج شنبه، تاریخ نهم دلو 1393 هـ ش راهپیمایی گسترده ی را در ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا راه اندازی نمود.

درین راهپیمایی چندین هزار تن از شهروندان ولسوالی نجراب از تمامی قریه های این ولسوالی جمع شده بودند، که به ساعت ده قبل از ظهر از دفتر ساحوی نجم در نجراب بطرف چوک این ولسوالی با شعار های: ما محمد صلی الله علیه وسلم را دوست داریم و زنده باد اسلام و… رفتند.

استاد عبدالوهاب عابد عضو شورای مرکزی جمعیت اصلاح، استاد حمزه مومن حکیمی مسؤول عمومی تربیت نجم، علما و امامان مساجد این ولسوالی از جمله مشارکین این راهپیمایی بودند و بعضی از آنان به سخنرانی پرداختند.

قابل یاد آوریست که مردم از دورترین نقاط این ولسوالی با طی مسافت سه ساعت پیاده گروه گروه به جمع می پیوستند که این نمایانگر عشق و محبت عمیق آنها با پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم می باشد.

برنامه با قرائت قطعنامه ی از سوی انجنیر عبدالمعروف حیدری مسؤول فرهنگی نجم کاپیسا به ساعت دوازده و سی ظهر بطور مسالمت آمیز به پایان رسید.

قبل ازین در نکات مختلف کشور چون کابل، هرات، بغلان، کندز و تخار تظاهرات ده ها هزار نفری به قیادت نجم و جمعیت اصلاح راه اندازی گردیده بود و گمان می رود فردا جمعه دهم دلو مردم پغمان نیز تظاهرات بزرگی به دفاع از پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم نمایند.

اهانت نشریه شارلی ایبدو به پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم به مانند دیگر ملت های مسلمان خشم شدید ملت افغان را به همراه داشته است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *