کورس فرهنگ و آداب اسلامی در کابل پایان یافت

اداره ولایتی نجم کابل کورس یک هفته ای فرهنگ و آداب اسلامی را در تالار سید جمال الدین افغان در ساحه خوشال خان مینه راه اندازی کرد.

این کورس که از تاریخ ۱۸ الی ۲۴ ماه دلو سال جاری ادامه داشت، درس های اموزنده و برنامه های فرهنگی و تفریحی جالبی را در بر داشت.

در این برنامه درس های آداب اسلامی، اخلاق روزمره، آموزش دعاهای مسنون، طریق استفادۀ درست از تکنالوژی، نمایشات مختلف آموزنده و دیگر برنامه های ابتکاری ارایه گردید.

حضور پرجوش تعداد زیاد جوانان و سهم گیری فعال آنان در برنامه ها باعث شد تا این برنامه موفقانه به پیش برود.

برنامۀ اختتامیۀ این کورس روز جمعه ۲۴ دلو در تالار سید جمال الدین افغان، واقع در دفتر مرکزی نجم برگزار گردید. در برنامۀ اختتامیه دکتور رحمت الله زاهد رئیس نجم، ضمن قدردانی از تلاش های نجم کابل و اشتراک جوانان، اظهار داشت که نجم همواره در راستای تعلیم و تربیه، فرهنگ و ورزش دستگیر جوانان بوده و از آنان حمایت می کند.

شریف یکی از اشتراک کنندگان کورس به ویب سایت نجم گفت که در جریان این کورس آداب زندگی روزمره از صبح تا شام را فرا گرفت. “من در شرورع کورس جرأت این را نداشم که پیش جمعی از صمصنفی ها یا دوستانم صحبت نمایم اما در آخر کورس توانمندی این کار را فرا گرفتم.” یکی دیگر از اشتراک کنندگان افزود.

در لحظات پایانی برنامه، تعهد بر خدمت برای دین و تلاش در راه آن از جوانان حاضر گرفته شد که همه یک صدا اعلام آماده گی همکاری با کاروان دعوتی نجم را نمودند.

نجم در ولایات مختلف کشور برنامه های علمی و فرهنگی براه می اندازد که در آن صدها تن اشتراک می نمایند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *