نجم یک کتله بزرگ ملی!

نوشته: احمد صمدی-کندز

به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس نهاد جوانان مسلمان

نجم با تلاش جوانان مخلص و بادیانت امروز به یک جریان بزرگ اجتماعی و ملی تبدیل گردیده و فراتر از قوم خاص، زبان خاص و نژاد خاص همه اقشار را با پیام زیبای فراگیر اسلام شمولی اش از تورغندی گرفته الی شیرخان بندر، از تورخم و نورستان الی میمنه در بر گرفته و بستر خوبی گردیده برای تربیه نسل جوان، نجم امروز تبدیل شده به نشانه واقعی ملی که سالهاست قربانی مصلحت اقلیت های خودشیفته منفعت جو گردیده است.

آری! از نجم شش سال میگذرد که با تربیه نسل با ایمان راسخ، نترس، متدین و با احساس، بدون طمع، فخر فروشی، امتیاز، احسان افروزی ، خالی از وراء های قومی، نژادی، سمتی، زبانی … در گوشه گوشه این مرزبوم غلغله و ترنم های آزادی و پشتکار و هیاهوی ها ترقی و زمزمه های آزادی و وحدت واقعی سردهند .

بلی شش سال میگذرد، شش سال محبت، تلاش، همدلی، شور و شعف اما هرسالی بهتر سال دیگر و دوستان و محبان دیگر، اما این کاروان ادامه دارد کاروانیکه با اصول اساسی اسلامی مزین است، ها همان هدیه الهی و این سعادت است و من الله متعال را بی نهایت شاکرم که راه رو این قافله مبارکم و از الله متعال خواهان دریده شدن افق روشن بدست این قافله مبارکم.

شش ساله شدن نجم به همه نجوم مبارک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *