پیام تبریکی عید سعید فطر به جوانان مجاهد نجم!

بسم الله الرحمن الرحيم
عید سعید فطر را به تمام جوانان مجاهد صفت و پرتلاش نجم در سرتاسر افغانستان مبارک باد عرض میکنم. الله متعال عبادات، طاعات و تمام خدمات تانرا که در ماه پر برکت رمضان انجام دادید قبول نماید.
بلی این پیغام را عنوانی مجاهدین نجم نوشتم، جوانانی که یک ماه کامل را در عبادت پروردگار گذشتاندند…
نه تنها عبادات فردی، روزه و نماز های شب و تلاوت ها و دعا ها بلکه شما جوانان پرتلاش بودید که نوع دیگر عبادت را درین ماه پر برکت به جوانان این کشور معرفی نمودید…
اگر شب های تان به دعا و نیایش با پروردگار تان معمور بود، شما جوانان با احساس بودید که روز های گرم و سوزان رمضان را در خدمت هموطنان تان گذشتاندید…
شما جوانان وطن دوست اولین افرادی بودید که برای اهدای خون به قربانیان انفجارات به شفا خانه ها حاضر شدید. خود روزه به دهن ولی برای مریضداران و پایوازان قربانیان به شفاخانه ها افطاری و غذا بردید و اینگونه آنها را دلداری دادید…
اگر از یک طرف هموطنان ما در مقابل موجی از خشونت و انفجارات بی رحمانه احساس ترس و دلهره داشتند، شما جوانان غیور و با شهامت بودید که با دایر نمودن برنامه های بزرگ و پهن کردن سفره های افطار جمعی به ملت و مردم خود دلگرمی داده و سبب شدید تا احساس اطمینان به ملت برگردد.
اگر از یکطرف جهت هایی برای ایجاد تنش میان اقوام مختلف افغانستان و دامن ردن به تعصبات قومی و زبانی تلاش میکردند، شما جوانان بیدار و با احساس بودید که با راه اندازی افطار های اتحاد و همدلی اقوم مختلف افغانستان را بر یک سفره نشانده و یکبار دیگر عهد اخوت و برادری میان افغانان را زنده نمودید.
در دهه اخیر رمضان شاهد دها و صد ها تن از همین جوانان جاهد صفت و شهسواران میدان خدمت بودند که در مساجد الله به اعتکاف نشسته و شب ها را با گریه و زاری درمقابل پروردگار ایستاده بودند و با الحاح برای کشور و ملت شان از الله متعال دعای کرم و رحمت می نمودند.
از الله متعال استدعا دارم تا این عبادات شما را در دربار خود قبول نموده و سبب تقویۀ شما و صف شما گردد، باشد تا با این تلاش های مخلصانه و مجاهدانه شما الله متعال وضعیت این کشور را تغییر داده و شاهد یک افغانستان آزاد، آباد و سربلند باشیم.
نجوم درخشنده و پر نور!
بیاد داشته باشیم که رمضان یک کورس یک ماهه آموزشی و آمادگی برای یازده ماه آینده است، قوت و انرژی ایمانی که ما درین ماه پر برکت اخذ نمودیم برایمان توان حرکت منظم و با قوت یازده ماه را فراهم میکند. ملت و جوانان ملت منتظر پیغام و دعوت شما اند. پیغام سلامتی امن و اسلام که در سایۀ آن ان شاء الله این ملت آسوده خواهد شد.
لذا، پیش بسوی آینده و با قوت ایمانی و تلاش مجاهدانه و مخلصانه…
و الله اکبر و العزة لله و لرسوله و للمومنین
برادر تان
حمزه مومن حکیمی
سخنگو و مسئول فعالیت های عامه نجم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *