فرق بین هفت ثور و هشت ثور

رازمحمد فدایی

عملكردها، كارنامه ها، پاليسى ها و خط مشى سياسى و فكرى و نحوه رفتار و برخورد کمونیستان افغانی به ملت مسلمان افغانستان و جهانیان آفتاب گونه هویدا و آشکارا است؛ چیزیکه عیان است، چه حاجت به بیان است. آنان مصداق واقعی این ضرب المثل پشتو هستند که (هندو زوړ شو، خو مسلمان نه شو).

تصمیم نداشتم چیزی بنویسم مگر بیان سیلی غفار سخنگوی تنظیم همبستگی ملی مرا به آن وا داشت که بعضی حقایق را که بسیاری از افغانان هنوز هم نمی فهمند بنویسم.

سخنگوی تنظیم چپی همبستگی  در یک بیانیه  و میز مدور گفته است که هفت ثور و هشت ثور دو روز سیاه و تلخ در تاریخ افغانستان است؛ از انصاف کار نگرفته و تر و خشک را یکجا نموده و میسوزاند. یا ظالم و مظلوم هر دو را ظالم فکر کرده است، سیاه و سفید هر دو را سیاه میگویند، یا گفته شود که مسلمان و کمونیست هر دو کافر اند، یا گفته شود که هندو و مسلمان هر دو به دوزخ میرود. یا برعکس گفته شود که هندو و مسلمان هر دو به جنت میرود.

این گفته های شان را بر اساس تعصب و کوتاه فکری شان میگویند و هنوز کمونیستان از کرده ها و عقاید فاسد شان منصرف نه شده و هنوز با اسلام و مسلمانان دشمنی دارند و تلاش دارند که اسلام و مسلمانان را بد نام نموده و آفتاب را به دو انگشت خویش پنهان نمایند. آنان تلاش دارند تا از تاسیس حکومت الهی جلوگیری نمایند، از کرده های ضد دینی و ضد مردمی پیشیمان نیستند بلکه کوشش دارند تا موقف خویش را مدلل و منطقی سازند. کشت و خون خویش را به این گفته ها زیر پوشش آورند و این هم بدیهی است که در تنظیم همبستگی ملی همان کمونستان جمع شده اند که در حزب خلق و پرچم بودند و هفت ثور را انقلاب کارگری و انقلاب مردمی میگفتند. هفت ثور و هشت ثور دو روزی است که در تاریخ افغانستان هر کدام شان ارزش و قضاوت جدا گانه دارند این دو روز از وقوع و زمان  گرفته تا ابعاد مختلف فرقی فاحشی با هم دارند. در ذیل شما میتوانید ببینید که هفت ثور کدام روز و هشت روز کدام روز  است.

 هرگاه این دو را مقایسه کنید روشن خواهد شد که کدام راه به جنت رفته است و کدام راه به دوزخ، کدام راه راه ثواب و کدام راه راه عذاب و عتاب است.

هشت ثور روز دوشنبه سال ۱۳۷۱، نهضت اسلامی و مجاهدین افغانی

هدف و برنامه: انقلاب اسلامی – آزادی و استقلال کشور از یوغ استعمار کمونیزم و تاسیس نظام اسلامی، دشمنی با کمونیزم، کمونیست، ماتریالیزم دیالیکتیک، فلسفه لادینی، شوروی وقت و فحشا وبی دینی

بزرگان: استاد عبد الرحیم نیازی، انجنیر گلبدین حکمت یار، مولوی حبیب الرحمن شهید، استاد غلام محمد نیازی، داکتر عمر شهید، خواجه محفوظ منصور، سیف الدین نصرت یار، استاد برهان الدین ربانی، استاد عبد رب لرسول سیاف، مولوی یونس خالص، مولوی محمد نبی، مولوی نصرالله منصور و دیگران

فکر و عقیده: انکار از تمام اشکال و افکار لادینیت مانند کمونیزم، سیکولریزم، مارکسیزم و لیننزم. عقیده بر اینکه اسلام یگانه راه نجات بشر است. عقیده بر اینکه دین یک ضرورت مبرم زندگی انسانها است. عقیده بر اینکه کفر و بی دینی دشمن انسان ها است. عقیده بر اینکه دین عامل اصلی پیشرفتها و تمدن ها است. عقیده براینکه انسان بی عقیده مثل حیوان است. بالاخره عقیده بر تمام عقاید مومن به وعقیده بر اینکه کفر هلاکت و عذاب دایمی است.

شعار: الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، لا الله الا الله محمد الرسول الله. زنده باد اسلام، مرگ براستعمار شرق و غرب. ما خلافت و عدالت عمری می خواهیم. الله خالق ما است، قرآن دستور ما است، محمد (ص) رهبر ما است. مرگ بر دشمنان اسلام و مسلمانان، مرگ بر کفر جهانی.

خدا آن ملتی را سروری داد که تقدیرش بدست خویش نوشت

باآن ملتی سروکاری ندارد که دهقانش برای دیگران کشت

مرگ بر اجنتان و جاسوسان شرق و غرب، مرگ بر مزدوران کمونیزم، مرگ بر پیروان شیطان و کفر. اسلام یگانه راه نجات بشر است. اسلام آیین مکمل حیات است. ما خواهان تاسیس نظام مکمل اسلامی هستیم. مردم عامل  فقر و غربت و تمام بدبختیهای شما این حکومتهای ظالم و نامسلمان هستند.

حامیان: تمام مردم متدین افغانستان، ملایان، روحانیون، افراد دین دوست، تمام احزاب و حرکت های اسلامی جهان -خصوصا جماعت اسلامی پاکستان- اشخاص متمول و پیسه دار، ممالک اسلامی -خصوصا عربستان سعودی و پاکستان- حمایت دنیای غیر اسلام در مقابل طوفان کمونیزم اتحاد جماهیر شوروی،

نتایج و دستاوردها:

شکست کمونیزم جهانی و بلاک شرق که تره کی و امثالهم شکست ناپذیرفکر میکردند، آزادی وطن، تجزیه بلاک شرق، آزادی ممالک شرق میانه تحت یوغ استعمار  کمونیزم، از بین بردن مجسمه لینن، تخریب دیوار برلین و یکجا شدن دو آلمان شرقی و غربی، آزادی عقیده و تمام شعایر اسلامی، دفاع از تمام شعایر دینی واسلامی، پخش و نشر کتب، مجلات، و نشریه های اسلامی، تر بیه و تعلیم نسل جوان بر اساس عقیده توحید و اسلامی، جلوگیری از فحشا، عریانی، زنا، لواطت و تمام گناهای کبیره، تشویق مردم و خصوصا نسل جوان به عقیده توحید، نماز خواندن، و عبادات اسلامی  آزادی بیان و عقیده یکی از دستاوردهای بزرگی توسط انقلاب هشت ثور میباشد. شکست دادن به قوای سرخ کمونیزم یکی از دست آوردهای بزرگی دیگر تاریخ به شمار میرود.

سیاست: حاکم ساختن و راه را هموار کردن برای یک نظام مکمل اسلامی، خلافت و عدالت عمری را آوردن، از بین بردن فقر و غربت، محکم ساختن روابط با تمام دنیای اسلام، تجاوز نکردن به حریم دیگران، در سایه های قرآن و حدیث زندگی کردن، از بین بردن تمام اختلافها، تقویه اقتصاد اسلامی، بازسازی کشور بعد از ویرانیهای کمونیستان، مراعات نمودن حقوق الله و حقوق العباد، حکم کردن و فرمان دادن بر اساس دساتیر اسلامی، مغزشویی نسل جوان که توسط نظام فاسد کمونیستی فاسد شده بود.

عوامل ناکامی: عدم وحدت و یک پارچگی در بین مجاهدین و احزاب اسلامی، دسایس و توطیه های دشمنان اسلام،  نفاق و شقاق در بین مجاهدین، رخنه و داخل شدن کمونیستان و اجنتان و جاسوسان بلاک شرق و غرب  در بین احزاب اسلامی،  شهرت و نامداری بعضی افراد در لباس مجاهد در حالیکه مجاهد واقعی نبود، نفوذ دشمنان اسلام در صفوف مجاهدین و احزاب اسلامی، عفوه عمومی برای کمونیستان، منحرف شدن بعضی قومندانان و رهبران مجاهدین از خط السیر اصل اسلامی، غرق شدن بعضی قومندانان و رهبران مجاهدین در منجلاب دنیاپرستی و مادیات پرستی، عدم توجه به ورثا و وارثین شهدا، عدم توجه به مجاهدین واقعی و سهم ندادن به مجاهدین واقعی و موسسین واقعی جهاد ونهضت اسلامی، بعضی از قومندانان و رهبران مجاهدین تحت نفوذ و اثر زنان فحاش و بی دین آمدن، عدم تقوا و ترس از خدا، توجه نه کردن به دساتیر و دستورات اسلامی، خیانت و فساد اداری، تلاش و کوشش دشمنان اسلام تا از تاسیس یک حکومت مستقل و واقعی اسلامی توسط مجاهدین جلوگیری نمایند، و غیره.

هفت ثور، روز پنجشنبه، سال ۱۳۵۷، حزب خلق و پرچم – کمونیستان افغانی

هدف و برنامه: انقلاب کارگری و حاکم ساختن نظام مکمل کمونیستی در افغانستان و تبدیل کردن افغانستان به یکی از اقمار اتحاد جماهیر شوروی وقت، سیکیولرزم، دشمنی اسلام، مسلمانان، عقیده توحید، کتب آسمانی و قرآن، پیغمبران، ملایکه و تمام عقاید توحیدی و اسلامی، ملا امامان و روحانیون

بزرگان: نورمحمد تره کی، ببرک کارمل، حفیظ الله امین، داکتر نجیب، اناهیتا راتب زاد، سلیمان لایق، اکبرخیبر، حسن شرق، دستگیر پنجشیری، بارک شفیعی، سلطان علی کشتمند

فکر و عقیده: لادینیت  والحاد مطلق، بی دینی، انکار از وجود خدا و انکار از تمام شعایر دینی و اسلامی، انکار از انسان بودن انسان. عقیده بر داروینیزم، یعنی عقیده براینکه انسان از نسل شادی است. عقیده بر اینکه دین افیون ملتها است. عقیده بر اینکه دین مانع پیشرفت انسانها است. عقیده بر اینکه دین ارتجاع سیاه است. عقیده بر اینکه قرآن کلام الهی نیست، محمد (ص) یک فیلسوف بود نه پیغمبر، انکار از جنت و دوزخ و انکار از زندگی بعد از مرگ. عقیده بر ماتریالیزم دیالیکتیک و جبر تاریخ.

شعار: زنده باد کمونیزم، هورا هورا هورا، زنده باد اتحاد جماهیر شوروی، زنده باد لینن، مارکس و هیگل، زنده باد طبقه کارگر، مونږ  کور کالی ډوډی غواړو، مرگ بر کپیټالیزم و فیودالیزم، مرگ بر امریکا، کارگران جهان متحد شوید، مرگ بر ارتجاع سیاه، مرگ بر اخوان المسلمین.

حامیان: بلاک کمونیزم، احزاب و تنظیم هایی کمونیستی و چپی جهان، اشخاص بی دین و عیاش و فحاش، سیکیولرستان، بی نمازان و اشخاص بی بندو بار.

نتایج و دستاوردها: از بین بردن تمام شعایر دینی، کشتن میلیون ها مردم، بندی ساختن و شهید ساختن تمام مردم متدین، روشنفکران اسلامی، ملایان، روحانیون، کشتن هر مخالف کودتای هفت ثور، مجبور کردن میلیونها مردم به هجرت، بی خانه ساختن مردم، از بین بردن تمام زیربناهای اقتصادی، تعلیمی، صحی، اجتماعی، کاشتن تخم نفاق در بین افغانها،  اختناق و بیم انداختن، ظلم بی انتها بر مردم، حاکم ساختن نظام کمونیستی بر مردم مسلمان افغانستان  به زور و قوت، از بین بردن آزادی عقاید و بیان، به مسخره و ریشخند گرفتن تمام عقاید و عبادات اسلامی، به اوج رساندن و پخش و نشر فحشا، عریانی، زنا، لواطت، بی نمازی، فلمها و سریالهای عریان، بی دین ساختن نسل جوان، پخش و نشر کتب بی دینی، سیکولرزم، بی دین ساختن نو جوانان، از بین بردن تمام کتب اسلامی و دینی، پخش و نشر عقیده ماتریالیزم دیالیکتیک و جبر تاریخ، بدون محاکمه کشتن، به دار آویزان کردن، اختناق، ریشخند زدن به عقاید و دستاتیر اسلامی و دینی، زنده بگور کردن برای داشتن عقید ه اسلامی از دست آوردهای کمونیستان افغانی به شمار میرود.

سیاست: ادعای برقرار کردن عدالت اجتماعی،  از هر راه ناروا به هدف خود را رساندن، حاکم ساختن نظام کمونیستی در کشور، از بین بردن تمام شعایر دینی واسلامی، دشمنی با اسلام و مسلمان، محکم ساختن روابط با بلاک شرق (کمونیزم)، قطع کردن روابط با تمام ممالک اسلامی، مر تبط کردن افغانستان با امپراطور ی اتحاد جماهیر شوروی، کشتن و از بین بردن تمام مخالفین کودتای هفت ثور، جور و ستم سنگین بر تمام مخالفین کودتای هفت ثور، سلب آزادی بیان و عقیده شریک ساختن زر، زمین و زن که یکی از شعار و منشور نظام کمونیستی است، اختلاط زن و مرد در تمام مراسم اجتماعی، مکاتب، پوهنتونها، لیلیه ها، کلبها وغیره بدون کدام حجاب و پرده.

عوامل ناکامی: افغانستان یک کشور اسلامی بود که زمینه انقلاب کمونیستی هر گز مساعد نشده بود. اعمال کمونیستان افغانی خیلی افراطی بودند در مقابل مردم وعقیده مردم. کمونیستان افغانی توسط رهبران شان اغفال شده بودند، دوکه و فریب داده شده بودند.  کمونیستان افغانی خیلی ظالم و متجاوز بودند در حق مردم افغانستان. در فحشا و بی بندوباری خیلی زیاد افراطی بودند. در لواطت و زنا خیلی زیاد تر متجاوز بودند و زنا و لواطت شعار مترقی شان بودند. دین و عقیده مردم را به باد مسخره گرفتند. هر کس را به نام  اخوانی، روشنفکر اسلامی، ملا امام و روحانیون مذهبی مسخره میکردند، میگرفت، میکشت، و شهید میکرد. در آزار مردم هیچ رحم نداشت. از وجود خدا علانیتا انکار میکرد، به هیچ یک از عقاید مومن به ایمان نداشت، از همه عقاید اسلامی انکار میکردند. حتی در رد عقاید اسلامی دلایل می آوردند و میتراشیدند. از انسان بودن انکار میکرد و میگفتند که انسان از نسل شادی است، وغیره.

چه باید کرد؟

متحد شوند و بر دستورات و فرامین اسلامی عمل نمایند. چیزیکه میگویند در عمل هم پیاده کنند. از انحرافات، فساد، ماده پرستی و غرق شدن در زینت دنیا پرهیز نمایند. باز سازی و ترقی وطن و خدمت به مردم  و اخلاق حمیده اسلامی را شعار خویش بسازند. از تمام مردم رنجدیده وزجرکشیده هنگام تسلط کمونیزم، مظلوم، ورثای شهدا، معیوبین و یتیمان غمخواری و دستگیری نمایند. کمونیستان افغانی مکمل از کرده های تاریخی خویش توبه کشند، خود را ملامت اعلان نمایند، از عقاید کمونیستی خویش توبه کنند. از دشمنی با اسلام و مسلمان دست کشند. برای یک افغانستان مرفه و آسوده حال با مجاهدین و مسلمانان دست یکی کنند و برای نظام اسلامی کوشا باشند و از توطیه ها و دسایس دست بکشند و با دشمنان اسلام روابط قطع نمایند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *